اخذ پروانه اشتغال اتباع بیگانه در اردبیل

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از صدور پروانه اشتغال برای اتباع بیگانه ساکن در این استان خبرداد.
کد خبر: ۶۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 29 July 2015
حسین منوری روز چهارشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: آن دسته از اتباع بیگانه عراقی که با مجوز اقامت و یا پناهندگی قصد اشتغال در مناطق مختلف استان را دارند ملزم به دریافت پروانه اشتغال از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل هستند.

او گفت: داشتن گواهی اشتغال برای کار در هر جای استان اردبیل برای اتباع بیگانه ساکن در این استان ضروری بوده و در صورت همراه نداشتن این گواهی اتباع بیگانه جریمه خواهند شد.

منوری در بخش دیگری از سخنان خود به احداث دو استخر در شهرهای اردبیل و خلخال اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی پروژه استخر ویژه کارگران خلخال در داخل مجموعه ورزشی کارگران آغاز می شود.

وی از صرف پنج میلیارد ریال برای توسعه امکانات ورزشی مجموعه ورزشی کارگران خلخال خبر داده و گفت: در صورت نیاز سقف این اعتبار تا زمان تکمیل پروژه افزوده خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، فرماندار خلخال نیز در این نشست با قدردانی از مسوولان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در تکمیل امکانات ورزشی مجموعه ورزشی کارگران خلخال ، بیکاری را بزرگترین مشکل فعلی مردم خلخال ذکر کرد و خواستار ایجاد زمینه اشتغال برای حل معضل بیکاری مردم منطقه شد.

علی نظری افزود: با توجه به انتخاب خلخال به عنوان پایلوت اشتغال زایی استان اردبیل انتظار می رود گام های بلندی در زمینه ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار خلخال از سوی مرکز استان برداشته شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار