صحبت از ستاد ریشه در سهم خواهی ها دارد

نامه دبیر مجمع نیروهای خط امام (ره) استان به حجت الاسلام علوی

اینکه فردی در زمانی و در ستادی احیانا فعال بوده نمی تواند ملاک عقل پسندی در سپردن عنان مدیریتی به آن فرد باشد هر چند که سپردن این عنان به کسانی که اساسا مشی تدبیر را قبول ندارند حماقتی افزون است.
کد خبر: ۸۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 26 August 2015

انتشار نامه سرگشاده حجت الاسلام سید کمال الدین علوی به استاندار محترم در سایت تابناک اردبیل و گلایه وی از دخالت تخریب گونه برخی نمایندگان در عزل و نصب ها بازتاب زیادی در محافل سیاسی استان داشت.

در همین رابطه دکتر فراز جامعی دبیر مجمع نیروهای خط امام(ره) تشکیلات استان اردبیل با ارسال نامه ای به تابناک اردبیل، به نکاتی چند اشاره کرده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

جناب حجت الاسلام و المسلمین سید کمال الدین علوی دامت افاضاته

با سلام و تحیات

نامه سر گشاده جنابعالی به مقام عالی استان از باب نقد شرایط موجود و از روی خیر خواهی و بهبود اوضاع فعلی را خواندم . لازم دانستم امروز که فضای نقد و نظر نسبت به دیروز اسفبار، اندکی بهتر شده است مواردی را در همین باب عرض نمایم فلذا نظرات اینجانب را از باب نقد مشفقانه برخی از فرمایشات جنابتان ، اغماض خواهید فرمود هر چند که چهار چوب کلی آنچه که بعنوان یک فعال اثر گذار اصلاح طلب فرموده اید را قبول و بر آن تاکید دارم.

1) آنچه که امروز از روابط و به اصطلاح تعامل بین نمایندگان و استاندار محترم دریافت می شود ریشه در سیاستی دارد که در اوایل روی کار آمدن دولت یازدهم بر مدیریت های کلان استانی تکلیف شد و آنهم هم پوشانی قطعی گزینه نهایی برای مدیریت عالی استان با مهر تایید نمایندگان حوزه های انتخابیه استان بود.

نمایندگانی که اکثرا در موسم انتخابات ریاست جمهوری اخیر، تلاششان برای گزینه ای غیر از دکتر روحانی برای پوشیدن قبای ریاست جمهوری بود. اخلاق مداری و روحیه مدارای استاندار فعلی شاید خود سیاستی درست برای حفظ و تقویت فضای آرام و بدون تنش در استان باشد ولی بنده هم آنرا به قیمت کند شدن حرکت چرخهای پیشرفت و تعالی استان میدانم.

شاید در نگاهی منصفانه بدلیل عدم تاکید بر مواضع سیاسی خاص از سوی استاندار محترم و حمایت ضمنی برخی از نمایندگان از ایشان که ریشه در قدر شناسی سالهای دور حافظه تاریخی اردبیل داشته باشد ، باعث گردیده تا این بار مسئولیت ، کج دار و مریز هم که شده به اولین ایستگاه استراحت که همانا انتخابات مجلس شورای اسلامی است برسد. هر چند با همه این احوال رویه کنونی هیچگاه با خط فکر و مشی اصلاح طلبانه هم خوانی نداشته و ندارد.

فرمایشات جنابعالی در مراسم بزرگداشت دوم خرداد بی شک از لحاظ محتوایی و زمان و شرایط حساس آن در تاریخ شفاهی سیاسی این دیار ثبت و ضبط شده است. نقد صریح و در عین حال منصفانه جنابعالی در آن مراسم نه تنها ظلم نبوده بلکه اگر اندکی از ذهنیتهای غلط القایی افکار مشوش برخی اطرافیان استاندار محترم کاسته شود، عین خدمت و دلسوزی برای تعالی این منطقه بوده است.

2) نکاتی در باب معرفی افراد جهت تصدی پستهای مختلف مدیریتی از طرف استاندار محترم به نمایندگان مجلس فرموده بودید که به نظر میرسد حاصل توافقی است که فی مابین خودشان به وقوع پیوسته و فعالین سیاسی حداقل در جهت احترام به استقلال عمل مدیریت عالی استان و اتفاقا رصد دقیق عملکرد نمایندگان می بایستی شاهد و ناظر بر اوضاع باشند، شاید به طرق مختلف بتوان پیشنهاد هایی را مطرح کرد و لیکن فارغ از هرگونه توافق پیدا و پنهان، کلید مدیریت استان در دست جناب دکتر خدابخش بوده و ایشان آخر الامر در معرض قضاوت همشهریان و هم استانیهای خود قرار خواهند گرفت و خود نیک می دانند که توفیق تداوم خدمت به این دیار در گروی حمایتهای مستقیم و غیر مستقیم مردم خواهد بود.

3) اتهام تضعیف دولت به جهت عملکرد استاندار گذاره قابل قبولی نیست چرا که در خود دولت نیز شرایط به همین منوال است و اصلاح طلبان نقدهای جدی در برخی حوزه ها دارند که قطعا در جریان آنها قرار دارید و شما همان وضعیت را در مقیاس خردتر در استانها، مثل استان اردبیل شاهد هستید و شاید تلاش در جهت تغییر آرایش سیاسی مجلس از طریق آرای عمومی و تغییر زاویه از دلواپسی به عقلانیت راه حل بهتری برای بهبود اوضاع باشد. باید بپذیریم که هم دولت و هم استاندار محترم در شرایط سختی در عرصه ،حضور دارند که نیاز به حمایت هم جانبه از سوی قاطبه مردم بویژه اصلاح طلبان دارند.

4) بدعت تاسف باری که در دوران ریاست جمهوری قبلی در کشور رایج شد و در استانها من جمله استان اردبیل نیز مشاهده گردید استفاده بلا شرط از اعضای ستاد های انتخاباتی در بدنه دولت بدون در نظر گرفتن شایستگی ها و کار آمدی بود. هر چند این بدعت در دولت فعلی کمرنگ شده ولی به هیچ عنوان نادیده گرفته نشده است.

همانطور که همه آگاهان بر امور سیاسی کشور اذعان دارند ، فعالیت ستادی کمترین سهم ممکن را در پیروزی جناب آقای دکتر روحانی به خود اختصاص داده است و اگر حمایت روئسای دولتهای سازندگی و اصلاحات و انصراف مدبرانه دکتر عارف و تاکید رهبری معظم بر حق الناس بودن آرای ملت نبود معلوم نبود امروز کشور چه سرنوشت دیگری را تجربه می کرد.

حال در میان حامیان دولت، اصلاح طلبان بر عهد خود مبنی بر عدم سهم خواهی و حمایت بی قید و شرط مانده اند و در بیشتر موارد افراد منتسب به ستاد و افرادی که بعد نتیجه انتخابات حکم ستادی گرفتند! و افراد غیر که اکنون برخی از آنها عطش خدمت در سطح مدیریت!! تمام وجودشان را گرفته، به پستهای مختلف مدیریتی علیرغم داشتن شایستگی لازم رسیده اند.

اساسا امروز صحبت از ستاد در شرایطی که نه روحانی خود را متعلق به جناح خاصی می داند و نه انتخابات ریاست جمهوری بر قرار است اصطلاح مضحکی است که ریشه در سهم خواهی ها دارد و اتفاقا امروز دولتهای محلی کم ضربه از نا کارآمدی مهره های تحمیلی ستادی بر خود تجربه نکرده اند . اینکه فردی در زمانی و در ستادی احیانا فعال بوده نمی تواند ملاک عقل پسندی در سپردن عنان مدیریتی به آن فرد باشد هر چند که سپردن این عنان به کسانی که اساسا مشی تدبیر را قبول ندارند حماقتی افزون است.

بدون تعارف باید بگویم در شرایط کنونی به جای مدیر پروری و احترام به کارامدی و تخصص و فکر توسعه محور به تیم سازی و کارهای باندی روی آورده شده است که ریشه اش داخل خود مجموعه استانداری است ولی شاید خود جناب استاندار به جزئیات آن اشرافیت نداشته باشند.

نکته آخری که بر آن تاکید می کنم و فرمایش جنابعالی را نیز به نوعی تایید می نمایم این است که بهتر بود تاکید می فرمودید بر خودی ها و غیر خودیها ( یا بی خودی ها!) .این تقسیم بندی تاسف آور، امروز هم دل اصلاح طلبان واقعی را به درد آورده و هم حامیان دیروز انتخاباتی دکتر روحانی را دلگیر نموده است.

در خاتمه از ایزد منان طلب خیر بر ملک و ملت دارم.

دکتر فراز جامعی

دبیر مجمع نیروهای خط امام(ره)

تشکیلات استان اردبیل


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
یادش بخیر برای اولین بار که خاتمی اومد اردبیل،مهندس غریبانی اعضای ستاد رو ساماندهی کرد تا از خاتمی بخوان غریبانی که رییس ستاد بود رو استاندار کنه!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
برادر ناشناس همون موقع هم مهندس غریبانی در سفر حج بودند و افرادی برای استفاده از موقعیت ایشان و از کانال آقای پ...انجام داده بودند تعدادی قصد اینکار رو داشتند و رضایت آقای غریبانی در این نبود.گرچه اکثریت مردم چه در آن دوره و چه در دوره فعلی خواهان حضور ایشان در استانداری بودند.واقعیت این است که نمایندگان انحصار طلب در هر دو این دوره ها مانع اصلی از حضور ایشان و تحقق مطالبه مردم شدند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
داستان دبیری جنابعالی در مجمع نیروهای خط امام (ره) استان حکایتی است از نوع دیگری از باندبازی!!!...

جناب دکتر فراز حواستان باشد که سپردن اجرای برنامه های اجرایی دولت به افرادی که در موسم انتخابات در ستادهای رقیب از مخالفان برنامه های دولت بودند هیچ منطقی ندارد
مهم این است که شایستگان فعال در ستاد دکتر روحانی که سابقه اصلاح طلبی و حضور در ستاد دکتر خاتمی و ... (که میتوانید صحت آن را از آقای غریبانی بپرسید) نیز با داشتن تحصیلات و سوابق کافی در تیم آقای خدابخش استفاده نشده اند!!!....
من منکر سهم خواهی ها نیستم که اکثراً از ناحیه مجاهدین شنبه بوده است
شایستگان قربانی جدال سهم خواهان و حلقه های اطراف استاندار شدند!...
داستانی که خودت بهتر از هر کسی میدانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
یاد این حرف علی دایی سلطان فوتبال آسیا می افتم که به عادل فردوسی پور مجری و گرداننده برنامه ورزشی نود گفت اگر با یک شورت ورزشی یک عکس گرفته ای بیا با هم حرف بزنیم چه رسد که...
آن زمان که عده ای و لو اندک در ستاد دکتر روحانی فعالیت میکردند خیلی از این منتقدان جرات آمدن به ستاد را نداشتند یعنی باور نداشتند...
به وقت مقتضی با شما عزیزان حرف ها بسیار داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
خیلی از فعالین ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری طبیعتاً از یاران قدیم مهندس غریبانی و فعالین ستاد خاتمی بودند و اکنون جنابعالی پا در جای پای ما گذاشته ای!...
باش تا صبح دولتت بدمد. نوبت شما هم میرسد!...

ضمناً در کجای دنیا افراد هزینه پرداخت میکنند و فعالیت سیاسی میکنند و بعد پیروزی اجرای برنامه هایشان را به مخالفین خود! میسپارند!...

این فرمایشات جنابعالی نشان میدهد هنوز سرد و گرم روزگار نچشیده ای و الفبای کار سیاسی را نمیدانی!!...

به قول دوستمان و علی دایی هنوز یک عکس یادگاری با شورت ورزشی نداری!...
کلام اله اکبرزاده نیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
بنام خدا
جناب آقای دکترجامعی دبیر محترم مجمع نیروهای خط امام(ره) تشکیلات استان اردبیل
بد بد است و خوب خوب است و نرم و زبر نشان دادن آن افراط و تفریط . مواضع مجمع نیروهای خط امام همیشه بر پایه واقعیتها استوار بوده و هست .اما تصور می شود این موضع گیری تشکیلات استان اردبیل با نیم نگاهی به مساعدت شورای نگهبان درانتخابات آینده مجلسین اتخاذ شده است .! انتظار بر این نیست که مجمع در تقابل با سایر نهادهای حکومتی باشد اما نباید از آرمانهای حضرت امام (ره ) هم فاصله داشته باشد .
یادمان نرود با یکی به نعل و یکی به میخ زدن از اعتبار مجمع نیروهای خط امام کاسته می شود. صد البته که از موضع گیریهای اصولی آن مجمع دفاع و حمایت خواهیم کرد و به حداقلها هم اکتفا می کنیم .!
کلام اله اکبرزاده نیاری
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
سلام واقعا اگر اقای علوی با اون سابقه سیاسی اجتماعی اش اقای اکبر زاده هم با سابقه بقول خودش یکی به نعل یکی به میخ حامیان اصلاح طلبی ان ار اصلاح طلبان منصف خواهش میکنیم تجدید جدی داشته باشند یوغ سا یل هر طرف دن اسس بولار اوردادولار
مورخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
بیوگرافی این مباحث:
1-پیشنهاد تغییر مدیریت در یکی از شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو توسط آقای استاندار و ارائه دو گزینه به مجمع نمایندگان
2- زمانبر شدن بررسی مجمع بدلیل تعطیلات ماه مبارک رمضان
3- پیشنهاد ابقاء مدیرعامل دولت قبل از سوی وزارت مربوطه بدون نظر مجمع نمایندگان
4- قبول آقای استاندار
5-صدور حکم ابقا
6- اولین جلسه مجمع نمایندگان و دلخوری از این امر
7- رسانه ای کردن موضوع توسط دبیر و سخنگوی مجمع آقای افضلی فرد
8-اعتراض آقای برومند با مانور رسانه ای مبنی بر عزل سخنگو و دبیر و حمایت از آقای استاندار
9-جوابیه آقای افضلی فرد به آقای برومند
10- نامه سرگشاده آقای علوی به آقای استاندار
11- پاسخ ضمنی آقای استاندار وفبول مسئولیت عزل و نصب ها در داخل استان و نه توسط وزارتخانه ها
12-ادامه جدل بین اصلاح طلبان استان
13- نامه آقای جامعی و.....
حال دوتا سوال 1- پیدا کنید پرتقال فروش را
2- چه کسانی در حاشیه امنیت قرار گرفته به این جریانات میخندند
سلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
چه قرابتی بین سخن شما با اصولگرایان است که هر دو ستاد را سهم خواهی می خوانید. لابد اگر کمال الدین علوی به سمت مشاورت روحانیت استاندار معزز و غریبانی هم به درخواست سهمش می رسید، دیگر چنین نامه هایی در کار نبود.
خیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
باسلام خدمت آقای دکتر جامعی...
بحث استفاده از فعالین ستادهای انتخاباتی درپست مدیریتی بدون در نظر گرفتن سوابق و توان آنها کاریست که نباید در این دولت تکرار شود. ولی آقای دکتر آیا استاندار محترم از بعضی ادارات که با مدیریت دولت قبلی اداره میشود خبردارند آیا میدانند که چه باجهایی به خاطر ماندن در این پستها به چه کسانی میدهند.
آیامیدانند با یک خبر درسایت و یا روزنامه ای درمورد تغییر مدیریت به کجاها سرمیزنند تا بمانند. آقای دکتر خودتان قضاوت کنید مدیری که بعد از روی کارآمدن دولت آقای روحانی هر روز احساس میکند که باید برود آیا این مدیر میتواند کارآیی داشته باشد. آیا این مدیر میتواند محکم در مقابل زیاده خواهیهای بعضی از آقایان بایستد و آیا این مدیر میتواند به.............وح ال سخن آخر.
آقای استاندارمحترم اگرمدیر از قبل مانده کارآیی دارد یکبار حکمشان را بزنند تمام بشه و اداره موردنظر (اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و یا اداره راه وشهرسازی و....) ازبلاتکلیفی بیرون بیاد و اگرغیر اینست تغییرات انجام بشه تاحداقل خود مدیر یکدفعه خیالش راحت باشد. والله در ادارات مورد نظرهیچ چیز سرجایش نیست . باتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
قطعا جناب آقای جامعی که نمیتوانند حامی اصولگرایان باشند با حامیان ستاد هم مخالفند میماند علی و حوضش
تمام پستها را پبشکش آقای غریبانی و اطرافیانشان بکنند خیلی بهتر است
ضمنا چرا موضعتان با مخالفین دولت یکی شده است؟!
زارع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
سلام برادران دینی مباحثتان راخواندم خیلی متاثرشدم هیچکدام در رابطه با پیشرفت استانمان حرفی نزدید فقط کزینه های دلخواه خودتان رابه نوعی جهت احراز سمت نام بردید کمی بفکر طرح های عقیم پتروشیمی راه اهن منطقه ازادوغیره باشیم شاید فرجی شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
بگذارید این دکترهم دلی از عزا در بیاورد فکر کند کسی شده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
با سلام.
نامه نگاری متقابل شما و جناب علوی که بیانگر برخی دغدغه ها در مورد انتصابات و بکارگیری نیروها و تعامل دولت در این مورد می باشد قابل نقد و ستایش هست,فارغ از دیدگاه دو طرف در بیان نظریات خوانندگان محترم و مخاطبین خبر ,بیشتر از در نظر گرفتن مطالب نامه های فوق,اسم شخص ثالثی مطرح می شود ,که برقراری این ارتباط شایان توجه هست,اگرچه همواره به عنوان یک نقطه ضعف ایشان عدم نیرو پروری (بخوانید به کار نگرفتن نیروهای ستادی در پست هایی که توانایی آنها را نداشتند) را بر ایشان خرده می گیرند,ح ال همین اطراف دقیقا بر علیه ایشان شوریده اند و به ساختن و پروراندن خاطراتی که هیچگاه جامعه عمل نپوشیده هست می پردازند, این گروه پوستر چسبان و آبدارچیان ستادی که اکنون ادعای میز مدیریت دارند ,چنان سهم خواهی می نمایند که میز خدمت را ارث ستادی می دانند نه حق الناس ,
هر کسی به سابقه مدیریتی ابوی بزرگوار جنابعالی احاطه داشته باشند و حداقل شرایط و رزومه برای انتخاب یک شخص به عنوان دبیر استانی یک حزب را بدانند هرگز اطهار تمنای پست و سمت را برازنده نخواهد داشت,
سید کمال الدین علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
جناب دکتر جامعی مطالب زیبایتان را خواندم بدون اینکه نفیا و اثباتا اظهار نظری در خصوص محتوای آن داشته باشم ورودتان به مسائل سیاسی واجتماعی را تحسین نموده و قویا از ان حمایت میکنم چون باور دارم وظیفه و رسالت شما جوانان در این مقطع بیش از ماست
یقین بدانید در مقاطعی که نه از تلفن همراه و نه از کامپیوتر و شبکه های اجتماعی و اینترنت خبری بود ماها با کمک خبر نگاران دلسوز و بی تمنا تنها در قالب چند نشریه و یا با استفاده از تریبونهای سنتی مانند مساجد و تکایا که گاها با مشکلات عدیده ای همراه بود چه کارها میکردیم
جناب مهندس غریبانی در سن وسال شما نماینده ای قدر قدرت بود حقیر در اول جوانی یکی از تاثیر گذارترین اعضای شورا در کشور بودم ما در زمانه ای در سخنرانیها و افشاگری هایمان کتک فیزیکی عناصر فشار را تجربه کردیم که غیر از دوستان درو دیوار مسجد گازران شاهد ان است
انتظار دارم با این همه امکانات بیشتر فعال باشید تا نوبت به موضع گیری افرادی چون مهندس غریبانی .بنده. استاد مالک رضایی. دکتر سلیمانی. مهندس نصیری. دکتر زین العابدین. حاج اروجعلی محمدی. دکتر قضایی. دکتر الماسی و سایر پیشکسوتان نرسد و آنان در جلسات منظم نسبت به انتقال تجربیات مبادرت نمایند
گرچه روحیات جوانی اصولا توفق طلب بوده و خود را نیازمند تجارب گذشتگان نمیداند که این امر در جلسات تشکلها نمود عینی دارد .اینکه افرادی چون حقیر اظهار نظر نموده و در معرض نفسانیت برخی ها متهم میشویم و حتی برای پاسداشت برخی مناسبتها راسا پا پیش میگذاریم به خاطر پر نمودن خلا ها و کاستیهاست والا با وجود جوانان باسواد و باانگیزه و پرنشاطی مانند شماها به شرط شناخت تکلیف و عمل به تکلیف .
حضور نسل او ل اصلاحات به صورت ارشادی و پشتیبانی کافی به نظر میرسد درود و سپاس مخلصانه ام راپذیرا بوده و ارادتم را به ابوی فرهیخته واندیشمندتان ابلاغ فرمایید/ سید کمال الدین علوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
این بخش «افرادی چون مهندس غریبانی .بنده. استاد مالک رضایی. دکتر سلیمانی. مهندس نصیری. دکتر زین العابدین. حاج اروجعلی محمدی. دکتر قضایی. دکتر الماسی و سایر پیشکسوتان» مصداق جوک معروف «سرکار بیز اوچومیزی هارا آپاریسان؟!» بود!!!!
اتحاد ملت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
آقای دکتر جامعی
رسالتی که در پیش دارید همانا راه و مشی امام راحل بوده و چه بسیار تهمت ها وانگ هاکه نثار شما نخواهند کرد چرا که عده ای حیات سیاسیشان در همین فضاهای مسموم است .به عنوان یک شهروند عرض میکنم افکار عمومی از نقدهای دلسوزانه شما و دیگر دوستان آگاهند و می دانند که دلسوز ملت و دولت هستید و تلاشتان در جهت تقویت جریان اصلاحات است.انشالله در مسیرتان ثابت قدم باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
جناب جامعی لطفا برفرمایید جنابعالی برای پیروزی روحانی چه کارهایی انجام دادید؟
عباسزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
اقای دکتر ان موقع که اقای علوی را گروه فشار به حوزه علمیه میرزا اکبر اردبیل راه نمیدادند ویا از طبقه سو م چای به سرو رویشان می رختند کجا تشریف داشتید؟ حالاها همه میشوند خط امامی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
جناب جامعی لطفا برفرمایید جنابعالی برای پیروزی روحانی چه کارهایی انجام دادید؟
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
سلام - آقاي ناطق نوري مطلب جالبي داشتند و آن اينكه :سياسيون ما شيوه بازي را بلد نيستند و...
تجربه سالها حضور در فعاليتهاي سياسي و اجتما عي است كه انسانها را پخته تر ميكند تا نگاه موثري در ايجاد صحيح و سالم احزاب و تداوم فعاليت سازنده آنها داشته باشند .
دوستان جوان بدانند اين فكر تماميت خواه مخرب در تمامي جناحها ، بيداد ميكند و مانع بهره وري ذهن و منطقي بودن انديشه ها ميگردد .
باور كنيم كه ميتوا نيم احزاب قوي و برنا مه دار ايجاد كنيم به شرطي كه از روز اول به فكر حذف رقيب به هر قيمتي نينديشيم . خدا قوت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
همین مونده که تو برای اصلاح طلبان راهکار نشون بدی آقای معصوم زاده
ببین چه وضعیتی حاکم است وقتی بزرگانی از اصلاحات در حاشیه باشند وامثال عباسی خسروانی و... برای اصلاحات برنامه بدهند باید هم تو پا پیش گذاری وراهکار نشون بدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم / سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور
درود بر شما جناب دکتر جامعی و درود بر پیروان راستین مشی و مرام اصلاحات. جناب دکتر جامعی؛ بیان حقیقت و نقد یک رویه نامناسب در هر حوزه اعم از سیاسی و اجتماعی و .... طبیعتا از جانب کسانی تحمل نخواهد شد که منافع شخصی خود را در لابلای آبهای گل آلود کژرویها و ناراستی ها میجویند. کسانی که لزوم اولویت داشتن شایستگی و کاربلد بودن را نسبت به فعالیت در ستادی که عملا فعالیت نداشت ( در قیاس با ستادهای پیشین ) برنمی تابند چرا که اگر قرار بر شایسته سالاری باشد خود بهتر از هر کسی میدانند که جایی در جغرافیای سیاسی استان نخواهند داشت همانگونه که کارنامه ها و عملکردها مشخص و مبرهن است. و در این میان اگر چون شمایی دست روی نقطه ضعف ایشان بگذارد ولو با بیان یک اصل اجتماعی پذیرفته شده، به مثابه اعلان جنگ تلقی کرده و شمشیر از رو خواهند بست و آسمان و زمین را بهم خواهند دوخت. در هر حال فضای سیاسی استان به حضور نیروهای جوان و دلسوز و خوشفکر چون شما نیازمند است و پوست اندازی در نیروهای سیاسی امری اجتناب ناپذیر میباشد. از پروپاگاندای این کارنابلدان هوچی گر هم غم به دل راه ندهید چرا که کارنامه هر شخص و گروه در حافظه تاریخی اردبیل ثبت و ضبط است .به امید روزیکه با استقرار یک جریان خوشفکر و شایسته در استان و البته کشورمان توانایی فکری ،علمی و تعهد اخلاقی ملاک و معیار حضور افراد در رده های مدیریتی و اجرایی باشد و نه ادعا و چند روز رفت و آمد در ستادی خاموش.
محمد مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
سلام جناب جامعی
ما به داشتن جوانانی همچون شما می بالیم ودلگرم تر از گذشته به آینده امیدوار می شویم ظهور وبلوغ جوانان با این مشی سیاسی نشان از پویایی ونوید بخش مدیریت های سیستماتیک وبا برنامه دارای قالب فکری مشخص در سطح کلان می باشد در این مسیر تنگ نظریها بسیار است ولی برای همه عزیزان بخصوص جوانان خوش فکر وصاحب اندیشه این مرز وبوم آرزوی موفقیت میکنم
اقازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
از مرقومه جناب اقای دکتر جامعی متشکرو سپاسگذارم.
نظرهایی که دوستان اکثرا از زاویه احساس ابراز داشته اند جانب انصاف رعایت نشده ،جز از طرف حاج علوی عزیز که مخاطب اصلی جناب دکتر جامعی است.
به نظر من تمام و نهایت دکترین امام حسین از قیام عاشورا این بود ،اگر دین ندارید لااقل ازاده مرد باشید. درود وبدرود
علی نوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
باسلام آیا آقای جامعی میداند اصلا خط امام و رهبری چه‌ وکدام است ایشان به جای این الفاضات خط امام ه‌و رهبری را تبیین نمایند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار