تهیه لباس بیمارستانی در جویبار برای مقابله با ویروس کرونا

مهری یوسفی با اعلام اینکه ۲۸ اکیپ خیاط درگیر دوخت هستند گفت که یک کارگاه در روستای الیمون جویبار مستقر است و مابقی در منزل هایشان آستین ها را برای تولید لباس مخصوص و ماسک بالا زده اند .
کد خبر: ۸۳۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 22 March 2020

کارگاه کانون همیاری اجتماعی وحدت الیمون در شهرستان جویبار برای پیشگیری از ویروس کرونا به تهیه و دوخت لباس ایزوله بهداشتی برای بیمارستان های ولایت ساری و عزیزی جویبار پرداختند.

مسوول تعلیم و تربیت حوزه حضرت زینب (س) ناحیه سپاه جویبار روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: از همان ابتدا شیوع این بیماری به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، با همت بانوان در شهرستان جویبار به تهیه لباس ایزوله بهداشتی همچون گان ، شلوار ، کلاه جراح و پرستار ، ساق دست ، کلاه یکبار مصرف ، پکیج مخصوص آی سی یو ، روتختی ، رو بالشتی و همچنین ماسک بهداشتی برای بیمارستان های عزیزی جویبار و ولایت ساری پرداخته ایم .

مهری یوسفی با اعلام اینکه ۲۸ اکیپ خیاط درگیر دوخت هستند گفت که یک کارگاه در روستای الیمون جویبار مستقر است و مابقی در منزل هایشان آستین ها را برای تولید لباس مخصوص و ماسک بالا زده اند .

وی با بیان اینکه ۴۲ خیاط در سطح شهرستان جویبار درگیر دوخت لباس مخصوص و ماسک بهداشتی هستند ، افزود : به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا روزانه ۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی در بیمارستان عزیزی ، ۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی در داروخانه های سطح شهر ، ۱۵۰ عدد در بین خانواده های بیمار و ۷۰۰ عدد هم به صورت متفرقه در سطح شهرستان جویبار توزیع و تحویل داده می شود .

مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت زینب ( س ) ناحیه سپاه جویبار با اعلام اینکه روزانه ۱۰۰ عدد گان ، شلوار و کلاه بهداشتی به بیمارستان عزیزی جویبار تحویل داده می شود ، گفت که روزانه ۱۰۰ دست گان ، کلاه و شلوار ، ۵۰ دست گان یکسره و همچنین ۵۰۰ ساق دست یکبارمصرف به بیمارستان ولایت ساری تحویل داده می شود .

یوسفی با بیان اینکه به جزء بیمارستان های عزیزی جویبار و بیمارستان ولایت ساری لباس مخصوص بیمارستان و ماسک را به صورت متفرقه در مکان هایی از سطح این استان که نیاز باشد توزیع می کنیم ، افزود : لباس و ماسک بهداشتی را به درمانگاه سپاه قائمشهر ، درمانگاه سپاه جویبار ، درمانگاه انصار ساری ، درمانگاه یحیی نژاد بابل و هلال احمر استان هم توزیع می کنیم .

وی در پایان با اشاره به اینکه در ایام نوروز هم از ۲۸ اکیپ ۱۵ اکیپ خیاطی مشغول دوخت هستند ، گفت که به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تا ریشه کن شدن این ویروس این کار جهادی را ادامه خواهیم داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار