راه اندازی به روزترین دستگاه سونوگرافی در بیمارستان آیت الله طالقانی

رییس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک از نصب و راه اندازی یک دستگاه سونوگرافی با آخرین ورژن و جدیدترین تکنولوژی دنیا خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 27 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مریم مکتبی افزود: این دستگاه با تلاش ها و برنامه ریزی ها و نامه نگاری های فروان و پیگیری های متعدد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری و روز اول مهرماه سال جاری در بیمارستان تخصصی زنان و زایمان آیت الله طالقانی اراک نصب و راه اندازی شد.
وی یادآورشد: این دستگاه یکی از ۲ برند محبوب و معروف جهان است، به طوریکه کلیه پزشکان و کادر درمان و بیمارستان ها و مراکز درمانی در سرتاسر جهان به دنبال تهیه و استفاده از این دستگاه هستند.
رییس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک تاکید کرد: این دستگاه در هیچ یک از مراکز، بیمارستان ها و یا مطب های خصوصی پزشکان در استان مرکزی موجود نیست و با آغاز به کار آن در این مرکز، بیمارستان آیت الله طالقانی اراک یک گام دیگر به مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی و ارائه خدمات تخصصی تر، نزدیک تر شد.
وی همچنین سرعت و کیفیت بالای تصاویر، وجود پردازشگر ۱۶ هسته ای، کاهش میزان خطا به حداقل ترین شکل ممکن و کاهش دوز اشعه مضر که برای مادر و جنین زیان آور است را از مهمترین مزایای این دستگاه و قابلیت های آن برشمرد.
دکتر مکتبی در پایان از نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز این مرکز نیز در آینده نزدیک خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار