معرفی 450مددجوبه آموزشگاه‌های فنی‌ و‌حرفه‌ای

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان همدان از معرفی 450 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان به آموزشگاه‌های فنی‌ و‌ حرفه‌ای خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 14 September 2015

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان همدان از معرفی 450 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان به آموزشگاه‌های فنی‌ و‌ حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش فارس؛نقی منوچهری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 450 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد همدان به منظور مهارت‌آموزی در رشته‌های آرایشگری، خیاطی، کامپیوتر و سایر رشته‌های فنی به آموزشگاه‌های آزاد معرفی شده و آموزش‌های بلندمدت را گذرانده‌اند.

وی ضمن تشریح برنامه آموزشی حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد گفت: 275 نفر از مددجویان در این مدت در مرکز آموزش توانمندسازی کمیته امداد با استفاده از اساتید مجرب فنی‌ و‌ حرفه‌ای، اتحادیه‌ها، اصناف و اساتید مجرب حوزه و دانشگاه آموزش‌های کوتاه‌مدت و تکمیلی را طی کرده‎اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان همدان ادامه داد: این افراد در رشته‌های صنایع‌دستی، دامداری، کشاورزی، آرایشگری، خیاطی، کامپیوتر و کسب روزی حلال آموزش لازم را دیده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح‌های تحت نظارت این شهرستان 4 هزار و 171 مورد است، خواستار توجه به این مهم شد.

منوچهری گفت: ناظران حوزه اشتغال و خودکفایی در رشته‌های مختلف و با توجه به تخصص خود، به منظور جلوگیری از انحراف تسهیلات و راهنمایی‌های لازم در پیشبرد، طرح سرکشی و نظارت مستمر را در برنامه کاری خود قرار داده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار