تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در خوزستان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 15 September 2015
به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان ؛ حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در ششمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی استان که با موضوع انتخابات برگزار شد گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مظهر تام مردم سالاری دینی است و اهمیت انتخابات بیش از سایر عرصه های سیاسی مورد تاکید و توجه مقام معظم رهبری قرار دارد.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی آگاهانه و بعضا ناآگاهانه و برخی از بابت تعلقات حزبی به دنبال تضعیف انتخابات هستند و دستگاه های اصلی که در راس آنان شورای نگهبان است را مورد حمله قرار می دهند.
حجت الاسلام امانت بهبهانی با تاکید بر اهمیت شورای نگهبان، افزود: مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نهاد مهم و تاثیرگذاری در جمهوری اسلامی است که می تواند در تمامی شئون کشور دخالت کند اما مصوبات آن باید مورد تایید شورای نگهبان قرار گیرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان بیان داشت: همانند سال های گذشته در مرکز استان و سایر شهرستان ها شورای پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی تشکیل خواهد شد.
وی بر ارتقای سطح آگاهی های عمومی مردم در خصوص تخلفات و جرایم انتخاباتی تاکید کرد و افزود: این آگاهی افزایی می تواند از طریق مساجد، ائمه جمعه و جماعات و رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها و صدا و سیما صورت گیرد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار