رگبار و رعد و برق طی روزهای پایانی هفته در قم

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: آسمان قم در روزهای پایانی هفته نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 28 April 2021

به گزارش تابناک قم، محمدجواد ترابیان با بیان اینکه آسمان قم طی امروز قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید موقتی و گرد و خاک و در برخی مناطق همراه با رگبار و رعد و برق است، گفت: هوای استان قم در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با رگبار باران و رعد و برق و به تدریج کاهش ابر و افزایش سرعت وزش باد می باَشد.

کارشناس هواشناسی استان قم با اشاره به اینکه هوای استان در روز پنجشنبه کمی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید و در برخی ساعات افزایش ابر و پاره‌ای نقاط رگبار پراکنده باران خواهد بود، افزود: حداکثر دمای هوای امروز ۳۶ درجه، حداقل دمای هوای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۷ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۳ درجه خواهد بود.

ترابیان با بیان اینکه سرعت وزش باد امروز بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی در استان خواهد بود، ادامه داد: سرعت وزش باد در روز چهارشنبه بین ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی و پنجشنبه بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار