نمره قابل قبول آبفار بویراحمد

کد خبر: ۹۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 22 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از روابط عمومی آبفار، آنطور که از زبان مسئولان (از جمله فرماندار و مدیریت بهداشت شهرستان بویراحمد) گفته شده آب و فاضلاب روستایی از نظر سرعت عملکرد و کیفیت بهترین شرکت بوده و توانسته است نمره قابل قبولی را در مدیریت صحیح منابع آبی به خصوص در فصل گرم سال ازآن خود کند.

با مراجعه به اقدامات شرکت آب و فاضلاب روستائی استان کهگیلویه و بویراحمد به وسعت اقدامات انجام شده در عمر دو ساله دولت تدبیر و امید در استان پی میبریم.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از همان آغاز کار اولویت اول خود را آب رسانی با کیفیت به مردم از طریق اصلاح و بازسازی خطوط قدیمی تاسیسات آب و همچنین افزایش نظارت ها بر تولید و توزیع آب اعلام کرد.

وی گفت با توجه به اینکه بسیاری از روستاها هنوز از همان تاسیسات قدیمی آبی استفاده می کنند و در برخی مناطق علاوه بر هدر روی آب، آلودگی آن را نیز در پی داشتند بنابراین اولویت اول را بر اصلاح و بازسازی قرار دادیم.

پاسره با بیان اینکه ۹۰۰۰ شبکه توزیع آب در روستاها داریم گفت: یکی از مواردی که کمتر دیده شده رفع شکستگی ها و ترمیم خطوط انتقال آب بوده که در سال جدید سعی می شود اولویت اول با اصلاح و بازسازی و آب رسانی سالم و با کیفیت برای روستائیان باشد.

یکی دیگر از آینده نگری های مدیریت جدید را میتوان در کم کردن قدرت مدیر در دخل و تصرف بر مناقصه ها و فعال کردن و قدرت دادن به گروه نظارت و بررسی شرکت و اجتماعی از مسئولان در فرایند واگذاری مناقصات دانست که با هدف جلوگیری از برخی اظهار نظرهای شخصی و سودجویانه صورت پذیرفته است.

از دیگر اقدامت شرکت آبفار از آغاز به کار مدیریت دکتر پاسره می توان به کوچک سازی سازمان برای افزایش سرعت عمل، اجرای پروژه ها از ۰ تا ۱۰۰ به شکل پیمانی برای افزایش کار و نظارت بیشتر بر کیفیت طرح هاو شفاف سازی بیشتر در سازمان اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار