فروشنده هک «وای فای» به دام قانون افتاد

کارشناسان پلیس فتا هنگام رصد و گشت زنی در فضای مجازی، به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد فردی با ایجاد یک وبلاگ به آموزش و فروش نرم افزارهای هک وای فای اقدام می کند.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 17 October 2015
فردی که ضمن آموزش به متخلفان و مجرمان، نرم افزار هک وای فای را به آنان می فروخت با تلاش کارآگاهان پلیس فتای خراسان رضوی به دام افتاد.

به گزارش صبح مشهد، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتا هنگام رصد و گشت زنی در فضای مجازی، به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد فردی با ایجاد یک وبلاگ به آموزش و فروش نرم افزارهای هک وای فای اقدام می کند.

سرهنگ سیدمحسن عرفانی افزود: بلافاصله این موضوع مورد پی گیری قرار گرفت و انجام یک سری فعالیت تخصصی مشخص کرد که عامل فروش نرم افزارها در یکی از شهرهای استان خراسان رضوی ساکن است.

مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم جوان که با هماهنگی مقامات قضایی دستگیر شد در بازجویی ها عنوان کرد: از قوانین و مجازات های جرایم رایانه ای اطلاعی نداشته و هدف او تنها کسب درآمد بوده است.

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی در همین رابطه به شهروندان توصیه کرد: قبل از ایجاد هر گونه وب سایت یا وبلاگ، قوانین جرایم رایانه ای را مطالعه کنند و از فروش و آموزش هر گونه مواردی که در قانون جرم به شمار می رود، جداً خودداری کنند چرا که پلیس همواره فضاهای مجازی را رصد می کند و هر گونه اقدام مجرمانه در فضای مجازی بلافاصله مورد پیگیری قرار می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار