استخدام اورژانسی در بانک سرمایه

بالطبع این سوال مهم مطرح است که آیا ارتباطی بین این انتصاب و تلاشهای پشت پرده برای استمرار مدیریت فعلی بانک سرمایه وجود دارد یا خیر؟ و اگر چنین نیست باتوجه به مدرک نامرتبط (علوم سیاسی) فرد مذکور و عدم سابقه کافی در حوزه بانکی، وی بر اساس چه صلاحیتی شایسته این استخدام و مسئولیت تشخیص داده شده؟
کد خبر: ۳۸۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 01 March 2017
انتقاد صریح دادستان تهران به شخص مدیرعامل، تخلف در پرداخت سود غیرقانونی 24/5درصد به سپرده ها، واریز پاداش های نامتعارف به کارکنان  و حتی برگزاری مراسم جشن تولد(!) در ساختمان مرکزی بانک، بدلایل نامعلومی(!) تاکنون نتوانسته است نهادهای نظارتی را برای برکناری مدیرعامل پرحاشیه بانک سرمایه متقاعد نماید.

در کنار تحرکات قابل تامل محمدرضا خانی، در روزهای اخیر اتفاقاتی جدید در ستاد این بانک رخ داد که حجم سوالات و ابهامات پیرامون معادلات پشت پرده در راستای عدم برکناری وی را بیشتر کرد.

صبح دیروز، جوانی ناشناخته وارد ساختمان بانک سرمایه در خیابان سپهبدقرنی شد و تنها ساعاتی پس از حضور بعنوان معاون یکی از ادارات منصوب و استخدام شد!

تا اینجای کار شاید ابهام چندانی وجود نداشت!، اما نکته قابل تامل آنجاست که فرد منصوب شده پویا وکیلی برادر محمدعلی وکیلی (نماینده تهران) است! و بالطبع این سوال مهم مطرح است که آیا ارتباطی بین این انتصاب و تلاشهای پشت پرده برای استمرار مدیریت فعلی بانک سرمایه وجود دارد یا خیر؟ و اگر چنین نیست باتوجه به مدرک نامرتبط (علوم سیاسی) فرد مذکور و عدم هیچ سابقه ای در حوزه بانکی، وی بر اساس چه صلاحیتی شایسته این استخدام و مسئولیت تشخیص داده شده؟

گفتنی است روز گذشته یک منبع آگاه به خبرنگار ناطقان خبر داد: علی رغم آنکه2ماه قبل  صندوق ذخیره فرهنگیان بعنوان سهامدار عمده بانک، 3فرد جدید را بعنوان اعضای هیات مدیره به بانک مرکزی معرفی کرده، تاکنون پاسخ مثبت و یا حتی منفی استعلام این افراد اعلام نشده و بانک مرکزی به نوعی تحت تاثیر عوامل نامعلوم(!) در مسیر تغییر مدیریت بانک سرمایه کارشکنی می کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار