افتتاح 35 طرح عمرانی در بوشهر

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: برای اجرای ۳۵ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و رفاهی در شهرستان بوشهر۸۸۴ میلیارد و ۵ میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۸۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 21 August 2015
تابناک بوشهر: حسن ابراهیمی با گرامیداشت هفته دولت این هفته را فرصتی مهم برای نشان دادن عملکرد دولت در ابعاد گوناگون دانست و اظهار داشت: خدمات دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته بگونه‌ای است که در تمامی ابعاد رضایت‌مندی مردم را فراهم کرده است.

وی بهره‌مندی مردم از خدمات درمانی ارزان را مورد اشاره قرار داد و گفت: قبلا مردم برای درمان خود با دغدغه هزینه آن روبه‌رو بودند که اکنون هزینه درمانی در شهرها و روستاها بشدت کاهش یافته که نتیجه این مهم ارتقا وضعیت سلامتی مردم در پی داشته است.

فرماندار ‌بوشهر توسعه زیرساخت‌های رفاهی عمرانی در شهرها و روستاها را مورد اشاره قرار داد و افزود: اکنون بیشتر اعتبارات تخصیصی در توسعه زیرساخت‌های عمرانی رفاهی در شهرها و روستاها هزینه می‌شود که ایجاد طرح‌های امید روستایی، طرح‌های ورزشی، پارک‌های روستایی و شهری و افزایش زیرساخت‌های طرح‌های خدماتی از آن جمله است.

ابراهیمی با بیان اینکه در هفته دولت طرح‌های مهمی در شهرستان بوشهر اجرا می‌شود بیان کرد: دراین هفته ضمن برپایی برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی از چندین طرح‌ عمرانی بهره‌برداری می‌رسد که نقش مهمی در بهبود زیرساخت‌های شهرها و روستاها دارد.

وی از افتتاح 35 طرح عمرانی در شهرستان بوشهر خبرداد و بیان کرد: دراین هفته از 5 طرح حوزه بندر و دریانوردی، 9 طرح عمران شهری در چغادک، 4 طرح راهسازی روستایی و شهری، 5 طرح برقرسانی، طرح‌های تولیدی خدماتی در روستاها، طرح‌های ورزشی و هادی روستایی بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار ‌بوشهر با بیان اینکه اعتبارات این طرح‌ها 884 میلیارد ریال است تصریح کرد: درهفته دولت علاوه بر افتتاح طرح‌های عمرانی یاد شده عملیات اجرایی چندین طرح در بخش‌های مختلف با سرمایه گذاری 18.5 میلیارد ریال در خارگ، بوشهر و چغادک آغاز می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار