اندیشه ناب بسیج به داد کشور رسید

نماینده شیراز در سخنانی، تفکر و اندیشه ناب بسیج را عامل عبور از گردنه‌های سخت و دشوار در طول ۴۰ سال از گذشت انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۴۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 11 March 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با بیان اینکه اگر تفکر و فرهنگ ناب بسیج در همان ابتدای انقلاب نبود، عبور از مشکلات غیر ممکن می‌نمود، افزود: تجربه به ما نشان داد که با رفتار‌های صرفاً اداری و تشکیلاتی نمی‌توان به جنگ مشکلات رفت و این موضوع را بسیج این شجره طیبه اثبات کرده است.
 
نماینده شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به شیوع ویروس کرونا و حرکت جهادی بسیج برای مقابله با آن افزود: اگر روحیه بسیجی و نسخه شفا بخش بسیج نبود، شاید تلفات ما به سبب کرونا، خیلی بیشتر از این‌ها بود لذا بسیج اینجا نیز به کمک کشور آمد.
 
رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: با نگاهی به تاریخ ۴۰ ساله انقلاب به خوبی در می‌یابیم که اگر تفکر بسیج نبود، نمی‌توانستیم ایران اسلامی را از وقایع پیش آمده، چون حوادث دهه نخست انقلاب، ۸ سال جنگ تحمیلی، دشمنی‌های کینه توزانه عوامل استکبار و... نجات دهیم و همه این توفیقات به دلیل فرهنگ نابی است که به نام بسیج در جامعه حاکم است.
 
نماینده شیراز و زرقان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیز همچنان نظام شکوهمند ما نیازمند فرهنگ ناب بسیجی است؛ فرهنگی که برای آن شهدای بسیاری را تقدیم کردیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار