مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در قالب طرح ایمنی و سلامت نوروزی ۱۶ چادر راهنمای مسافر طی ایام عید در این استان دایر خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶ 03 March 2015

بهرام غیبی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از ۲۷ اسفند ماه لغایت ۱۵ فرودین ماه سال آینده اجرا می شود.

وی با اذعان به مشارکت ۳۰۰ داوطلب هلال احمر در این طرح افزود: ۲۵۰ نفر از داوطلبان شامل خانم ها و ۵۰ نفر شامل آقایان هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تاکید دارد که این طرح با هدف نمایش توان عملیاتی هلال احمر و انتقال نیات بشر دوستانه و حمایت گری این نهاد غیر دولتی انجام می شود.

به گفته غیبی در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان چادرهای راهنمای مسافر مستقرر شده و علاوه بر این چهار ایستگاه سلامت برای سنجش رایگان قند خون، فشار، قد و وزن فعال می شوند.

وی تصریح کرد: به دلیل تغییرات آب و هوایی تا حد امکان از کانکس های میراث فرهنگی استان به جای چادر هلال احمر استفاده خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر از فعال سازی ۱۰ خیمه نماز و ۱۰ فضای دوستدار کودک خبر داد و گفت: در عین حال اقلام تبلیغاتی تمامی دستگاه های اجرایی از جمله بروشور ها و نقشه و سی دی در چادرهای راهنما توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار