فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی در گفتگو با تابناک خبر داد:
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: این شهرستان در حوزه تحقق سامانه رصد اشتغال در میان سه شهرستان برتر استان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 31 October 2021

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان سنقر و کلیایی در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد، بر اساس آمار‌ها واکسیناسیون در شهرستان از مرز ١٠٠ هزار دوز گذشته است.

وی افزود: ٨٣ درصد جمعیت هدف بالای ١٢ سال دوز اول واکسن را دریافت و ۵۵ درصد از همین جمعیت نیز دوز دوم را دریافت کردند.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه در جلسه ستاد کرونا که روز گذشته برگزار شد، الزاماتی برای ادارات از جمله واکسیناسیون کارکنان مطرح شد، بیان کرد: اقناع سازی مردم در جهت انجام واکسیناسیون همچنین پیگیری مدیران ادارات به منظور تزریق واکسنِ کارکنان از دیگر موارد مورد توجه در جلسه روز گذشته بود.

وی با تاکید بر اینکه دستیابی سطحی از جامعه به ایمنی کافی تنها با واکسیناسیون، صورت می‌گیرد، یادآور شد: در حال حاضر میزان بستری‌ها روندی کاهشی دارد و بین ١٨ تا ٣٠ نفر در روز متغیر است، اما وضعیت شکننده بوده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ضروری است.

مرتضوی در ادامه به فعالیت‌ها در حوزه اشتغال در شهرستان اشاره کرد و گفت: سنقر و کلیایی در حوزه تحقق سامانه رصد اشتغال در میان سه شهرستان برتر استان قرار گرفت و حدود ٧٨ درصد سهمیه اشتغال شهرستان محقق شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار