مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: خوشبختانه هنوز شرایطی پیش نیامده که تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های البرز بیش از ظرفیت تخت‌ها باشد و به نقاهتگاه فردیس نیاز شود.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 31 October 2021

به گزارش «تابناک البرز» پانته‌آ عینی با اشاره به وضعیت نقاهتگاه فردیس اظهار کرد: طبق توافقات صورت گرفته، تامین تجهیزات این مجموعه به عهده شهرداری، حراست و حفظ ایمنی آن به عهده سپاه و تامین سالن آن را نیز اداره ورزش و جوانان به عهده داشته است.

وی ادامه داد: البته طبق این توافق مقرر شده بود به شرط پذیرش بیمار، پشتیبانی و ارائه خدمات درمانی به عهده علوم پزشکی باشد.

وی توضیح داد: این مرکز آماده خدمات رسانی به مراجعین است ولی خوشبختانه هنوز شرایطی پیش نیامده که تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های البرز بیش از ظرفیت تخت‌ها باشد و به این نقاهتگاه نیاز شود.

عینی تاکید کرد: برای مدتی از این نقاهتگاه برای تزریق واکسن استفاده می‌شد ولی با تعامل امام جمعه فردیس، فضای مصلی برای تزریق واکسن به متقاضیان در نظر گرفته شد و دیگر نیازی به استفاده از نقاهتگاه نشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: اخبار مبنی بر سرقت تجهیزات این نقاهتگاه و یا تخریب آنها صحت ندارد و نقاهتگاه آماده است در موارد لزوم خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارائه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار