مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر گفت: در زمان حاضر از ۷۹ جایگاه سوخت موجود در این استان امکان دریافت بنزین با کارت سوخت در ۵۲ جایگاه فراهم شده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ 01 November 2021

مهرداد بیوکی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین کار سوخت رسانی در ۲۷ جایگاه دیگر به صورت دستی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با تلاش انجام شده از این شمار جایگاه‌های سوختی که به صورت دستی در استان بوشهر فعال هستند ۲۲ جایگاه رفع مشکل و در صف انتظار اتصال به سامانه هستند و بزودی امکان سوخت رسانی با کارت سوخت نیز در این جایگاه‌ها فراهم می‌شود.

بیوکی ادامه داد: برای وارد شدن سامانه کارت سوخت به مدار باید تک تک پمپ نازل‌ها باز و برنامه نرم افزای نصب شود، هرچند این کار زمان بر است اما تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی افزود: در این وضعیت سهمیه بنزین یارانه‌ای در کارت‌های سوخت ذخیره می‌شود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

به گفته بیوکی استان بوشهر هیچ کمبودی در زمینه تامین سوخت ندارد و از لحاظ ذخیره سازی نیز در وضعیت مطلوبی است.

وی همچنین شایعه افزایش نرخ سوخت را تکذیب کرد.

از ظهر روز سه‌شنبه چهارم آبان ماه سامانه کارت سوخت از مدار خارج و امکان سوخت رسانی در جایگاه‌ها با کارت سوخت فراهم نبود.

بیوکی در باره دریافت سهمیه نفت سفید نیز گفت: سهمیه نفت سفید در استان تامین و مقرر شد با ثبت نام در سامانه سدف، ثبت درخواست و تائید شرکت گاز مبنی بر نداشتن اشتراک گازشهری وتائید درخواست از سوی نواحی ذیربط به صورت الکترونیکی سهمیه مربوط در کارت بانکی سرپرست خانواده شارژ و افراد به تدریج می‌توانند سهمیه نفت سفید خود را از فروشندگی‌های مربوط تحویل بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار