اورژانس خدمات سیار 123 بهزیستی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان کهک مستقر شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 02 November 2021

به گزارش تابناک قم، مراسم آغاز بکار اورژانس اجتماعی در شهرستان کهک با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان، شهردار کهک، معاون اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کهک، رئیس اداره آموزش و پرورش کهک و جمعی دیگر از مسؤولان برگزار شد.

مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم در این مراسم اظهار کرد: بهزیستی استان قم در راستای گسترش خدمات خود در شهرستان‌های جدید استان علاوه بر امور مددکاری و حمایتی و... از امروز با استقرار تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی در شهرستان کهک، خدمات لازم را در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی از قبیل کودک آزاری، همسر آزاری، دختران فراری و خانواده‌های در معرض طلاق و افراد در معرض خودکشی ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به استقرار تیم اورژانس اجتماعی به صورت یک روز در میان در این شهرستان عنوان کرد: خط تلفن ۱۲۳ در سراسر استان و بصورت رایگان در خدمت عموم هم استانی‌ها است و بصورت متمرکز در همه موارد اورژانسی اجتماعی از جمله مقابله با کودک‌آزاری، همسرآزاری، سالمندآزاری، جلوگیری از خودکشی، اختلافات حاد خانوادگی و معلول‌‌آزاری آماده ارائه خدمت است.

مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: ۱۲۳ سامانه‌ای است که هنگام بروز آسیب‌های اجتماعی می‌توان به راحتی با آن تماس گرفت و از کارشناس پشت خط کمک خواست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار