رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم گرامیداشت یوم الله ١٣ آبان رأس ساعت ١٠ صبح در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 03 November 2021

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: یوم الله ١٣ آبان یکی از روز‌های مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که حوادث مهمی در آن نهفته است، تبعید امام خمینی (ره) توسط رژیم ستمشاهی در سال ۴٣، شهادت جمع کثیری از دانش آموزان به دست عمال جلاد رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام از آن جمله است.

وی افزود: هر کدام از این حوادث تاثیر بسیاری بر تاریخ انقلاب داشته است، تسخیر لانه جاسوسی به عنوان
نمادی از ضدیت با استکبار، بینش و بصیرت دانشجویان پیرو خط امام را نشان می‌دهد و در آن زمان تسخیر لانه جاسوسی منجر به افول و شکست هیمنه پوشالی آمریکا شد و امام خمینی (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: امید است، همانطور که در طول ۴٣ سال گذشته مردم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همواره در صحنه بوده و انزجار و تنفر خود را از رژیم آمریکا و سیاست گذاران کاخ سفید و استکبار جهانی اعلام داشتند، این بار هم محکم‌تر و با شور بیشتر و شعار‌های کوبنده‌تر در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی یکپارچه در سراسر کشور و استان حضور یابند.

سروری تاکید کرد: ویژه برنامه‌های امسال که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تدارک دیده شده، همزمان در ساعت ١٠ صبح به صورت تجمع در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود و مردم انقلابی و با بصیرت کرمانشاه از تمام اقشار شامل فرهنگیان، دانش آموزان، اساتید دانشگاه، هیئت‌های علمی، کشاورزان و روحانیون در یک حماسه به یاد ماندنی حضور خواهند یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار