فرمانده سپاه البرز:
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: آفندی عمل کردن یعنی منتظر عملیات دشمن در فضای مجازی نباشید بلکه قبل از اقدام دشمن باید با تولید محتواهای مناسب و انقلابی به مقابله با جنگ نرم دشمن برویم.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ 03 November 2021
در جنگ نرم دشمن باید آفندی عمل کرد/ ساخت اپ راهی برای مدیریت بحران کشور
به گزارش «تابناک البرز» فرمانده سپاه استان البرز در آئین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در البرز گفت: برگزاری این رویداد در استان موجب اتفاقات خوبی در تولید محتوای فضای مجازی خواهد داشت.
سردار علیرضا حیدرنیا ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی بسیجیان بسیار سخن گفته اند اما یکی از مهمترین آنها این است که می فرمایند:" در جنگ نرم دشمن پدافندی عمل نکنید، آفندی عمل کنید."
وی در ادامه با بیان اینکه زندگی در فضای مجازی با فضای واقعی عجین شده است، گفت: باید در هر موضوعی که در این فضا مبتلا به هستیم، محتوا تولید کنیم و تاثیرگذار باشیم.
سردار حیدرنیا تصریح کرد: آفندی عمل کردن یعنی منتظر عملیات دشمن در فضای مجازی نباشید بلکه قبل از اقدام دشمن باید با تولید محتواهای مناسب و انقلابی به مقابله با جنگ نرم دشمن برویم.
فرمانده سپاه استان با اشاره به اینکه استان البرز جوانان نخبه و تاثیرگذار بسیاری دارد، افزود: توقع من از فعالان فضای مجازی این است که برای آینده خیلی در این بستر تاثیرگذار باشیم.
وی بیان کرد: امروز فضای مجازی می تواند عشق را به نفرت و نفرت را به عشق تبدیل کند بنابراین باید با تولید محتوای غنی این بستر را در کنترل گیریم.
سردار حیدرنیا تایکد کرد: فضای مجازی بستری را فراهم کرده که گریزی از آن نیست و فناوری این است که بتوانیم به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنیم و محتوای غنی و اسلامی فراهم کنیم.
فرمانده سپاه استان با تاکید بر این موضوع که از گروه های برگزیده این رویداد در ماموریت های اصلی سپاه استفاده می کنیم، گفت: شرکت کنندگان در رویداد تمام توان و استعداد خود را به نمایش بگذارند و ما نیز از آنها حمایت کرده و زمینه تجاری سازی محتوایشان را فراهم می کنیم.
وی با بیان اینکه موضوع رویداد در سه محور" کرونا، بسیج و مدافعان سلامت" است، افزود: دنیا ۲ سالی است درگیری پاندمی کووید۱۹ شده است و بسیج و سپاه یکی از مهمترین ارگان ها در مهار کرونا بودند که در عرصه های غربالگری، گندزدایی، تولید ماسک، ژل ضدعفونی کننده و واکسیناسیون درخشیدند.

سردار حیدرنیا گفت: از تولید کنندگان اپلیکیشن درخواست می کنم اپی را طراحی کنند که در زمان مدیریت بحران بتوانیم جو کشور را کنترل و مدیریت کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در پویا نمایی نیز باید علاقمندان اثری را با موضوع "محله اسلامی- شهر آرمانی" تولید کنند یعنی محلات ما با اسلامی شدن آرمانی می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار