اورژانس خدمات سیار ۱۲۳ بهزیستی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان جدیدالتاسیس کهک قم مستقر شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ 03 November 2021

به گزارش تابناک قم، مدیرکل بهزیستی قم در آیین آغاز به‌کار اورژانس اجتماعی در شهرستان کهک ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بهزیستی استان در راستای گسترش خدمات خود در شهرستان‌های جدید علاوه بر امور مددکاری و حمایتی با استقرار تیم اورژانس اجتماعی در بهزیستی شهرستان کهک، خدمات لازم را در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی از قبیل کودک آزاری، همسر آزاری، دختران فراری و خانواده‌های در معرض طلاق و خودکشی ارائه خواهد کرد.

مهدی پهلوانی با اشاره به استقرار تیم اورژانس اجتماعی به‌ صورت یک روز درمیان در این شهرستان خاطرنشان کرد: خط تلفن ۱۲۳ در سراسر استان و به صورت رایگان در خدمت عموم شهروندان است و به صورت متمرکز در کلیه موارد اورژانسی اجتماعی اعم از مداخله‌های مقابله با کودک‌آزاری، همسرآزاری، سالمندآزاری، خودکشی، اختلاف‌های حاد خانوادگی و معلول‌آزاری آماده ارائه خدمت می‌باشد.

بر اساس این گزارش، ۱۲۳ سامانه‌ای است که هنگام بروز آسیب‌های اجتماعی می‌توان به راحتی با سه اشاره انگشت با آن تماس گرفت و از کارشناس پشت خط کمک خواست.

بخش کهک قم طی مصوبه هیات وزیران در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به شهرستان ارتقا پیدا کرد، این شهرستان در جنوب این استان قرار دارد و فاصله آن تا شهر قم ۳۰ کیلومتر است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار