کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان:
کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از تخریب چهار هکتار سبزی‌کاری که با آب آلوده آبیاری شده بود، در منطقه کهریز شهرک الهیه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 03 November 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، بهمن خدادادیان با اشاره به استفاده برخی از کشاورزان از آب فاضلاب جهت کشت محصولات کشاورزی گفت: با بررسی صورت گرفته، امروز (۱۲ آبان) چهار هکتار سبزیکاری آلوده در منطقه کهریز شهرک الهیه تخریب شد.

خدادادیان با بیان اینکه اراضی تخریب شده به کشت سبزی اختصاص داشت، گفت: خوشبختانه قبل از اینکه این سبزی‌ها به سفره مردم برسد، کار تخریب آن صورت گرفت.

وی با اشاره به شناسایی مداوم اراضی آلوده گفت: تنها دریک مرحله در سال جاری با شناسایی دو مزرعه بزرگ چغندر و صیفی جات کار تخریب آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

خدادادیان گفت: همچنین یک سبزی کاری دو هکتاری در مرحله‌ای جداگانه تخریب شد و با چهار هکتاری که امروز تخریب شد، امسال مجوعا ۱۷ هکتار اراضی کشاورزی آلوده تخریب شده است.

این کارشناس بهداشت محیط از شناسایی حدود هشت هکتار محصولات کشاورزی آلوده دیگر در منطقه درود فرامان خبر داد و افزود: در چند روز آینده این اراضی نیز تخریب می‌شود.

خدادادیان از همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی در این زمینه قدردانی کرد و افزود: در بحث شناسایی و تخریب سبزی کاری چهار هکتاری منطقه کهریز الهیه، پاسگاه الهیه همکاری ویژه‌ای داشت.

وی افزود: در گشت‌های صورت گرفته در این زمینه بخشداری مرکزی، شرکت آب و فضلاب و جهاد کشاورزی در کنار مرکز بهداشت شهرستان حضور فعال دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار