مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: سرمایه گذاری موقوفات در زمینه تولیدی منجر به بهره وری از آن‌ها و گسترش تولید در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 04 November 2021

حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص برنامه‌های یوم الله ١٣ آبان، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت این روز در بقاع متبرکه برنامه‌هایی اجرا می‌شود که از آن جمله به پخش سرود‌های انقلابی و مذهبی و برنامه‌هایی با حضور دانش آموزان در برخی بقاع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان اشاره کرد.

وی افزود: در حوزه‌های دانش بنیان و حمایت از تولید نیز برنامه‌هایی در دستور کار داریم که بازدید دو روز گذشته مدیر کل و معاونین اداره کل اوقاف از "شرکت نوین صنعت زاگرس" در اسلام آباد غرب و شهرک صنعتی از جمله این برنامه‌ها است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این شرکت به حالت نیمه تعطیل در آمده است، خاطر نشان کرد: هدف ما حمایت از چنین شرکت‌هایی است تا چرخه تولید در آن‌ها مجددا از سر گرفته شود.

وی به سایر فعالیت‌های اوقاف در زمینه شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: به همین منظور، در موقوفه موجود در شهرستان روانسر چاه حفر کرده و قصد داریم آن را به گلخانه تبدیل کنیم، همچنین در اراضی موجود در امامزاده باقر گودین، نهال گردو کاشته و سایر برنامه‌ها در حوزه حمایت از تولید را در دستور کار داریم.

حجت الاسلام صالحی در ادامه بیان کرد: سرمایه گذاری موقوفات در زمینه تولیدی منجر به بهره وری آن‌ها شده و به گسترش تولید در جامعه نیز کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه در زمینه فرهنگی و قرآنی نیز برنامه‌هایی به اجرا درآمده، خاطر نشان کرد: در دهه وقف در حوزه فرهنگی برنامه‌های شاخصی اجرا شد که برپایی مسابقات نیمه نهایی قرآن از آن جمله است و برگزیدگان آن در دو هفته گذشته راهی مرحله کشوری شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار