تابناک-امام جمعه شهرستان بندرخمیر گفت: دانش آموزان بخش عظیمی از تاریخ انقلاب را به خود اختصاص داده اند و در سیر حرکت انقلاب اسلامی، تحقق ، حفظ و پیشبرد آمارن های انقلاب پیشرو بوده اند و از این پس نیز وظيفه خطیری جهت پیشرفت اهداف گام دومی انقلاب اسلامی بر عهده دارند .
کد خبر: ۱۰۰۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶ 04 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرخمیر حجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در مراسم اجتماع یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت : سیزده آبان تجلی در هم شکستن کفر در برابر ایمان است و این روز در تاریخ ايران ماندگار خواهد بود چنانچه می بینیم در آستانه این روز باشکوه فرزندان ایران اسلامي سیلی ای دوباره به گوش استکبار جهانی نواختند.

 

وی افزود: طبق آیات قرآن کریم و آیه ۲۵۶ سوره بقره خداوند متعال برای اشاعه تحکیم فرهنگ الهی و شکل گیری نظام الهی اسلامی دستور العمل تعیین کرده است و به صراحت بیان کرده است هرکس به راه ایمان به خدا گراید بی‌گمان به رشته محکم و استواری چنگ زده که هرگز نخواهد گسست و همین ایمان به خدا رمز پیروزی در بسیاری از چالش ها است .

 

حجت الاسلام والمسلمین صالحی بیان کرد: برای استقرار نظام الهی در جامعه به رکن اساسی نیز دادیم، نخست استکبار ستیزی که خط کشی و مرز بندی ما را با ظالمان مشخص می کند و به مجاهدت های ما مسیر درست می بخشد و دوم ایمان به خداوند متعال و نصرت الهی است که اراده ما را برای مقابله با طاغوت چندین برابر محکم تر می کند.

 

 

امام جمعه شهرستان خمیر تصریح کرد: مایه فخر و مباهات است که این روز به نام دانش آموزان ثبت شده است چرا که این قشر بخش عظیمی از تاریخ انقلاب را در همه ادوار به خود اختصاص داده اند و در سیر حرکت انقلاب اسلامی و در تحقق ، حفظ و پیشبرد  آمارن های انقلاب پیشرو بوده اند و از این پس نیز وظيفه خطیری جهت پیشرفت اهداف گام دومی نظام اسلامی بر عهده دارند .

 

 

حجت الاسلام والمسلمین صالحی تصریح کرد : انقلاب اسلامی ایران توانست قشر دانش آموزان را با خود همراه کند و حضور این قشر یکی از پر اثر ترین و گسترده ترین نقش در سیر حرکت انقلاب اسلامی بوده است .

 

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد جوانان و نوجوانان پرورش یافته مکتب اسلام هستیم که نقش خود را برای تاریخ سازی و اثر بخشی بیشتر ایفا می کنند و ان شاالله آینده با حضور دانش آموزان امروز بسیار درخشان تر خواهد بود چرا که دانش آموزان امروز ما مکتبی هستند و الگوهایی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دارند که دوران رشادت های او را درک کرده اند.

 

انتهای پیام /

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار