سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال هم زمان با سراسر کشور امروز در قم پایان یافت.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ 06 November 2021

به گزارش تابناک قم، یزدی نژاد،مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم گفت:سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال از ۱۲ تا ۱۴ آبان هم زمان با سراسر کشور در مجتمع امام خمینی (ره) قم با حضور ۱۰۴ نفر در قالب ۲۱ تیم برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان با تولید محتوا دربخش‌های پویانمایی، بازی ویژه تلفن همراه ونرم افزار‌های تلفن همراه با هم به رقابت پرداختند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم ادامه داد:در بخش پویانمایی تیم‌های حبه انگور، تیم یا زهرا، تیم جهان موازی، در بخش نرم افزار‌های تلفن همراه ، تیم ککدینتو و در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه تیم wonder برتر و  تیم‌های آوانو، پارادیس، ایمیج، تصویر بهشت، رسانه نو از نگاه داوران قابل تقدیر شناخته شدند.

یزدی نژاد برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال را فرصتی مناسب برای جذب ایده ها، کشف استعداد‌ها و ساماندهی گروه‌های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی برشمرد و افزود: مطالبه گری، امیدآفرینی، فرهنگ شهروندی، ورود حضرت معصومه(س) به قم و روز قم از جمله موضوعات درنظر گرفته شده برای سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال برای شرکت کنندگان استان قم در این مسابقات بود.

وی با اشاره به این که شرکت در این رویداد برای همه گروه‌های سنی آزاد بود، گفت: تیم‌های برتر هر بخش به مرحله کشوری این رویداد که از ۲ تا ۴ آذرماه در تهران برگزار می‌شود راه می‌یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار