مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: مانور زلزله سرپل ذهاب، ١٩ آبان ماه در محل پارک شرقی کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 06 November 2021

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در حاشیه نشست کارگروه امداد و نجات، اظهار کرد: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر متولی و رئیس کارگروه امداد و نجات استان کرمانشاه است، برنامه‌ای برای گرامیداشت یاد و خاطره متوفیان و آسیب دیدگان زلزله آبان ٩۶ تدارک دیده شده است.

وی افزود: به همین منظور مانور زلزله با همراهی و هماهنگی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در تاریخ ١٩ آبان ماه در منطقه پارک شرقی شهرستان کرمانشاه انجام می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه ادامه داد: هدف از انجام این مانور این است که به روز رسانی و میزان آمادگی تجهیزات و توان امدادی اعضا مدیریت بحران محک زده شود.

وی با بیان اینکه در این مانور نقاط ضعف و قوت این تیم‌ها احصا می‌شود، خاطر نشان کرد: امید است بتوانیم با کمک جلساتی که بعد از انجام مانور برگزار می‌شود، نقاط ضعف را اصلاح و نقاط قوت را تقویت کنیم.

معتمدی تاکید کرد: این امر آمادگی لازم را برای رویارویی با شرایط مشابه ایجاد می‌کند، تا اعضا کارگروه امداد و نجات و شورای هماهنگی مدیریت بحران خدمات به موقع‌ای را جهت نجات جان انسان‌ها ارائه دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار