مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه :
مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه از آمادگی یک هزار و ۲۵۰ امدادگر کرمانشاهی در طرح زمستانی هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 13 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزین معتمدی مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه گفت: طرح زمستانی جمعیت هلال احمر از اول آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز و تا پایان زمستان ادامه خواهد یافت.

او با اشاره به تعداد پایگاه‌های هلال احمر در طرح زمستانی هلال احمر استان کرمانشاه، گفت: ۱۶ پایگاه امداد و نجات بین شهری، ۱۵ پایگاه شهری، ۲ پایگاه واکنش سریع، ۲ پایگاه کوهستان و یک پایگاه هوایی در طرح زمستانی هلال احمر فعالیت خواهند داشت.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه افزود: پایگاه‌های امداد و نجات استان کرمانشاه به صورت ثابت و با تعداد یک هزار و ۲۵۰ نجات‌گر به صورت شیفتی کار امدادرسانی را بر عهده دارند.

معتمدی افزود: در پایگاه‌های امداد و نجات بین‌شهری استان کرمانشاه آمبولانس و خودروی نجات با تمام امکانات امدادرسانی از جمله ست‌های هیدرولیک، ست‌های سبک و نیمه سنگین برای نجات مصدومین خودرو‌های تصادفی و امکانات امداد و نجات در کوهستان موجود است.

او در خصوص امکانات پایگاه‌های بین‌شهری ادامه داد: امکان اسکان اضطراری محدود برای خانواده‌های در راه مانده در صورت شرایط جوی و جاده‌ای نامساعد وجود دارد.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به خانه‌های هلال واقع در مراکز دهستان‌ها، گفت: خانه‌های هلال استان کرمانشاه در صورت حادثه در دهستان یا روستا‌های همجوار به عنوان اولین تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر تا رسیدن نیرو‌های کمکی و پشتیبان کار ارزیابی حوادث، اعلام میزان خسارت و امدادرسانی را انجام می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار