مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه:
مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه با اشاره به تداوم پروژه‌های آسفالت و روکش در سطح شهر، گفت: در حال حاضر ترمیم آسفالت در تمام نقاط شهر در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 13 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، عرفان متعبد با بیان اینکه کمتر معبر اصلی در سطح شهر دچار مشکل آسفالت است، گفت: در هر هشت منطقه کار‌های شناسایی و ترمیم آسفالت معابر و کوچه‌ها در حال انجام است.

وی افزود: با شروع به کار سرپرست جدید شهرداری کرمانشاه عملا اقدامات در حوزه آسفالت و ترمیم و روکش آسفالت سرعت بیشتری گرفته و چند معبر جدید نیز طی این مدت احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله این معابر، معبر انتهای شهرک صادقیه به بلوار خلیج فارس است، همچنین از ابتدای کیهانشهر هم معبری به پروژه‌های مسکن مهر وصل می‌شود که بصورت یک بلوار کامل بهسازی و آسفالت شده است.

متعبد با اشاره به فعالیت سه اکیپ پخش آسفالت در سطح شهر گفت: در تمام نقاط شهر در هر کوچه و معبری که مشکل آسفالت داشته باشیم کار ترمیم آن در دستور کار قرار گرفته و به ترتیب درحال انجام است.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر کمبود آسفالت جهت ترمیم آسفالت کوچه‌ها و معابر نداریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: برخی معابر هستند که آسفالت آن‌ها دچار مشکل جدی است و ۹۰ درصد آن از بین رفته که در این موارد روکش آسفالت در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار