با توجه به پیگیریهای بعمل آمده و تعامل با دستگاههای اجرایی و بانکها ، از ابتدای سال تا کنون بیش از ۵۵ واحد صنعتی راکد استان مرکزی به چرخه تولید بازگشتند .
کد خبر: ۱۰۰۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ 13 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،عادل لهراسبی افزود : یکی از اولویتهای وزارت صمت و این سازمان و همچنین شرکت شهرکهای صنعتی استان بازگشت رونق تولید به واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل است، به همین منظور واحدهای راکد استان شناسایی و پس از ارزیابی های اولیه و با استفاده از پتانسیل های استانی و ملی مشکل آنان مرتفع می شود .
معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی با قدردانی از اعضاء کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: همراهی و مساعدت تیم اقتصادی استان و دستگاههای اجرایی و خدمات رسان و همچنین بانکها تاثیر به سزایی در حل مشکلات واحدهای تولیدی داشته و خواهد داشت که خوشبختانه در استان مرکزی این وفاق وجود دارد و ایجاد رونق تولید در شرکت هپکو پس از سالها رکود نمونه خوبی از این همراهی هاست .
وی افزود: کمک به تامین مواد اولیه و تامین سرمایه در گردش با ارایه تسهیلات بانکی و جذب سرمایه گذاران جدید و حل اختلافات مدیریتی از جمله فعالیت هایی بوده که موجب بازگشت این واحدها به چرخه تولید شده است.
معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان همچنین گفت: روند پیگیری بازگشت واحدهای تعطیل استان مرکزی به چرخه تولید کشور تداوم خواهد داشت و برنامه ویژه ای برای تکمیل ظرفیت واحدهایی که با ظرفیت پایین مشغول به کار هستند نیز در دستور کار سازمان قراردارد.
لهراسبی افزود : از این تعداد ۴۳ واحد تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی و مابقی در خاج از شهرکهای صنعتی مستقر هستند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار