مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: نخستین دوره مسابقات بانوان پیشکسوت کمیته های متناظر پیشکسوتان سراسر کشور در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 16 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مظفر علیشائی در حاشیه این مسابقات بیان داشت: این رقابت ها در محل پارک کوثر و منطقه جنگلی چغاسبز واقع در شهر ایلام تحت عنوان جشنواره فرهنگی ورزشی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم از ۹ استان کشور (ایلام ۲ تیم الف و ب) برگزار و در پایان مسابقات تیم ایلام الف به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های استان فارس و کرمان به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ادامه داد: این رقابت ها در رشته های مسابقه دو همگانی، دارت و فریزبی برگزار شد که در مسابقات انفرادی رشته دو استقامت خانم سحر جبریه از استان کرمان مقام نخست، مدینه عاشوری از استان فارس و زهرا شهیدی به ترتیب دوم و سوم شدند.

علیشائی یادآور شد: همچنین در رشته دارات خانم ساغرچی از استان ایلام الف به مقام قهرمانی دست یافت و خانم ها مدینه عاشوری استان فارس و طاهره کریمی از استان ایلام الف به ترتیب حائز رتبه دوم و سوم شدند.

به گفته وی در رشته فریزبی نیز خانم ساغرچی از ایلام الف اول و خانم ها مریم نوروزی استان قم و پریوش امام وردی از استان البرز حائر رتبه های دوم و سوم شدند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار