همان گونه که پیشتر اعلام کرده بودیم، باراش باران در مازندران آغاز شد و ستاد مدیریت بحران در شهرهای مختلف در حالت آماده باش قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۰۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 16 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود و انتظار می‌رفت بارش شدید باران از حوالی ظهر امروز در اغلب شهرهای مازندران شروع شد.

گزارش خبرنگاران تابناک در شهرهای مختلف مازندران حاکی از آن است که شدت باران بسیار بالا بوده و در برخی نقاط استان نظیر مرکز و غرب سبب آبگرفتگی معابر عمومی و راه‌های مواصلاتی استان شده است.

نبی‌پور کارشناس هواشناسی مازندران در این‌باره اظهار داشت: کجور با بیشینه دمای ۱۹درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلده با کمینه دمای یک درجه زیر صفر درجه صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

وی افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، هوای استان امروز ابری و بارانی همراه با کاهش دما و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران با بیان اینکه در این مدت ارتفاعات و محور‌های کوهستانی مه آلود بتدریج همراه با بارش برف است گفت: بارندگی‌ها تا صبح فردا در استان ادامه دارد و از اواسط روز چهارشنبه این سامانه بارشی بتدریج از استان خارج می‌شود.

باراش باران در مازندران آغاز شد؛ آماده باش ستاد مدیریت بحران در شهرهای مختلف

گزارش خبرنگار تابناک در چالوس نیز حاکی از آن است که ستاد مدیریت بحران این شهرستان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

شهرداری چالوس نیز از آماده‌باش کلیه نیرو‌های ستاد بحران شهرداری چالوس درپی تغییرات جوی خبر داد و گفت: با توجه به بارش شدید باران نیروهای ستاد بحران شهرداری چالوس در آمادگی کامل هستند.

در فریدونکنار نیز شدت باد سبب سقوط داربست جنب مصلی به اتومبیل های داخل خیابان شده و همه در تلاش هستند تا مشکل برطرف شود.

در بابلسر و بهنمیر نیز شدت باران بالا بوده و به دلیل عبور چند رودخانه از این شهرستان و احتمال وقوع سیل همه به‌ویژه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در حالت آماده باش هستند.

خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از خرابی اعلام نشده و باید منتظر ماند و دید تا ساعتی دیگر چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار