مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از افزایش پایگاه‌های اجتماعی در این استان به ۲۸ مورد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ 20 November 2021

افزایش پایگاه‌های اجتماعی در کرمانشاه به ۲۸ مورد

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به نبود برنامه‌ریزی مناسب در استان کرمانشاه از لحاظ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، کرمانشاه یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور شده است.

وی افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی انجام کارهای بر زمین مانده‌ جمهوری اسلامی است، لذا این سازمان در بحث‌های مختلفی همچون تشکیل گروه‌های جهادی و حضور در مناطق آسیب‌پذیر ورود پیدا کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش از حضور بنده در این استان سه پایگاه اجتماعی در شهر کرمانشاه فعال بوده که بیشتر در مناطق حاشیه‌نشین فعالیت داشته اما با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده تعداد این پایگاه‌ها در کرمانشاه به ۲۸ مورد رسیده و امکان افزایش آن وجود دارد.

احمدی با اشاره به پایگاه‌های اجتماعی گفت: در هر پایگاه اجتماعی یک امام به نام «امام محله» قرار گرفته که وظیفه‌اش خدمت در راستای پیشرفت محله و منسجم و متحد کردن مردم در تمامی زمینه‌ها است.

وی با بیان اینکه بحث حاشیه‌نشینی در شهر کرمانشاه در اولویت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه قرار گرفته است، افزود: این اداره کل طرح «محله ‌همدل» را برای خروج مسئولین از سردرگمی راه‌‌اندازی کرده و مردم باید در طرح مذکور در راستای پیشرفت محل سکونت خود همکاری داشته باشند.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با وجود گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی مردم حق انتقاد از بعضی مسائل را دارند، بنابراین در طرح «محله همدل» ۲ هزار و ۷۶۰ انتقاد و راهکار توسط مردم ارسال شده که کاملا کارآمد بوده است.

احمدی تاکید کرد: مردم شهر کرمانشاه در صورت مشارکت در طرح محله‌ همدل علاوه بر رفع مشکلات محل زندگی خود، طعم شیرین خدمت با دستان خود را می‌چشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار