به مناسبت میلاد حضرت زینب (ص) و روز پرستار مراسمی در مصلی آیت الله اعرافی شهرستان میبد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ 11 December 2021

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ دوم پاسدار هادی برزگر جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از پرستاران، کادر بهداشت و درمان، بسیجیان و خادمیاران رضوی که به صورت جهادی در بیمارستان، نقاهتگاه ها، مراکز تجمعی واکسیناسیون، قرارگاه سردار سلیمانی و پشتیبانی و انتظامی فعالیت داشته اند، در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.


فرماندار میبد هم با تبریک میلاد خجسته حضرت زینب (ص) و روز پرستار گفت: کادر بهداشت و درمان در این ۲۲ ماه چیزی کم نگذاشته و اقدامات شبانه روزی آنان در مقابله با کرونا شگفت انگیز بوده است.


حسین فلاح افزود: هر چند کرونا هزینه‌های زیادی داشت، اما دولت با اقدامات جامع توانست میزان مرگ و میر را با طرح واکسیناسیون عمومی به حداقل برساند.


وی ادامه داد: از کمک‌های مومنانه با محوریت قرارگاه سردار سلیمانی و بسیج و سپاه که بیش از هشت هزار سبد کالا را در شرایط سخت تهیه و توزیع کردند، تشکر می‌کنم.


سرهنگ مصطفی بهشتی فیروز آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هم مبارزه با کرونا را مصداق و الگویی از دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: جو روانی در ابتدای شیوع کرونا به گونه‌ای بود که همه از یکدیگر فرار می‌کردند، اما آن فضای ملتهب و روانی به همت کادر بهداشت و درمان و بسیجیان و روحانیت مدیریت شد.

برچسب ها: تجلیل ، بهداشت ، درمان ، میبد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار