مدیر کل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار شب یلدا از ٢٠ آذر ماه آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ 12 December 2021

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی، طرح ویژه نظارتی شب یلدا از ٢٠ آذر ماه آغاز و تا ١ دی ماه ادامه دارد.

وی افزود: این طرح با احتساب گشت‌ها متشکل از رئیس شعبه یا نماینده تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت، معدن، تجارت و اتاق اصناف در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سطح شهر انجام می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کرمانشاه ادامه داد: گشت‌های نظارتی در قالب این طرح به طور محسوس و نامحسوس با استفاده از خودرو‌های متحدالشکل و همچنین در حالت نامحسوس به صورت بازرسی نوبتی در سطح شهر واحد‌های خوار و بار فروشان، آجیل و خشکبار و قنادی‌ها را مورد نظارت و بازرسی قرار می‌دهند.

شاهی در ادامه خاطر نشان کرد: در این طرح با گران فروشان، کم فروشان و افرادی که قیمت کالا‌ها را نصب نکنند، برخورد می‌شود.

وی با اشاره به بازدیدی که روز گذشته همراه با گشت‌های نظارتی از برخی واحد‌های صنفی به عمل آمد، تصریح کرد: طی این بازدید حدود ٨ واحد قنادی و فروشگاه آجیل و خشکبار به دلیل تخلفاتی از قبیل عدم نصب قیمت و گران فروشی متخلف شناخته شده و ٨ پرونده در این راستا تشکیل شد.

شاهی تاکید کرد: این طرح به صورت ویژه در سراسر استان اجرا می‌شود، همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با شماره ١٣۴ سازمان صمت و یا ١٣۵ تعزیرات حکومتی تماس حاصل نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار