اسکواش‌بازان قم بعد از دو سال تعطیلی تمام فعالیت‌های این رشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در مسابقات فصل 1400 لیگ دسته اول ایران به میدان می‌روند.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ 13 December 2021

به گزارش تابناک قم، بعد از بهبود وضعیت کشورمان در موضوع ویروس کرونا و واکسیناسیون عموم هموطنان به ویژه ورزشکاران رشته‌های مختلف، اکنون فضا و موقعیت بسیار مناسبی برای پیگیری مجدد تمام فعالیت‌های ورزشی به ویژه برگزاری لیگ‌ در رشته‌های گوناگون فراهم شده است.

در این بین فدراسیون اسکواش نیز برای برگزاری دوره جدید مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی کرده و در بین تیم‌هایی که برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند، نام تیم اسکواش ثنا قم نیز به چشم می‌خورد تیمی که متشکل از بازیکنان بومی و مستعد قم روانه این پیکارها می‌شود.

ترکیب تیم اسکواش ثنا قم در مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ دسته الو ایران را پنج اسکواش‌باز تشکیل می‌دهند و این تیم از روز پنجشنبه ۲۵ آذر ماه وارد رقابت با حریفان می‌شود، رقابت‌هایی که میزبانی آن به هیات اسکواش یزد سپرده شده و اعزام اسکواش‌بازان قم نیز چهارشنبه هفته جاری صورت می‌گیرد.

این رشته به واسطه برخورداری از یک سالن بین‌المللی در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم که یکی از بهترین سالن‌های اختصاصی اسکواش ایران به شمار می‌رود و همچنین با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجموعه مدیریتی خود که در راس آن سعید معارف‌وند حضور دارد، با تکیه بر استعداد و ظرفیت نیروهای بومی در مسیر پیشرفت قدم برمی‌دارد.

در ترکیب تیم اعزامی گروه شیمیایی ثنا قم به مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مسعود زمانیان، محمد منتظری، فرزاد حاتمی، سیدمحسن جدّا و احمد زمانیان حضور دارند که به مربیگری سمیع‌الله قاصدآبادی به مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اعزام می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار