معارف وند گفت:تیم اسکواش ثنا قم با ترکیب ۵ بازیکن در لیگ دست یک اسکواش کشور شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 13 December 2021

به گزارش تابناک قم، سعید معارف وند رئیس هیئت اسکواش استان قم با بیان اینکه تیم اسکواش ثنا با حضور ۵ بازیکن از ۲۵ آذر ماه امسال به مسابقات لیگ دسته یک کشور به میزبانی استان یزد اعزام خواهد شد، گفت: با برنامه ریزی‌های که مدت هاست برای بازیکنان هیئت اسکواش در نظر گفته شده، امسال برای اولین بار هیئت اسکواش استان قم توانست تیمی را در قالب ۵ بازیکن و یک مربی تشکیل و به مسابقات اعزام نماید.

رئیس هیئت اسکواش استان قم عنوان کرد: تمرینات مستمر با مربیان مختلف در طول چندین سال نهایتاً منجر به آن شد تا هیئت قم موفق به جذب قاصد آبادی از اعضا تیم ملی جهت مربیگری بازیکنان قمی شود، اما از آنجا که جذب مربی از استان‌های همجوار و اعزام تیم به مسابقات خارج از استان نیاز به هزینه‌های بالای دارد بحمدالله توانستیم با جذب چندین اسپانسر که اخیر حامی اسکواش استان قم شده است، استفاده گردد.

معارف وند افزود: حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون اسکواش در ابعاد مختلف مالی و معنوی توانسته انگیزه تلاش بیش از پیش را در مسئولین هیئت‌های ورزشی که همزمان با محدودیت‌های کرونا بود تقویت نماید.

گفتنی است تیم اسکواش ثنا قم با ترکیب بازیکنان مسعود زمانیان، محمد منتظری، فرزاد حاتمی، سید محسن جدا، احمد زمانیان و با مربیگری صمیع الله قاصد آبادی به مسابقات لیگ دسته یک کشوری اعزام خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار