کد خبر: ۱۰۱۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ 13 December 2021

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) برای حل نهایی سوخت کامیون داران خوزستانی ضرب الاجل ۲ روزه تعیین کرد.

نعمت‌الله نجفی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اختلال به وجود آمده در فرایند سوخت گیری کامیون داران استان در جایگاه‌ها افزود:در منظور کردن سهمیه سوخت کامیون داران از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در کارت سوخت ، مشکل به وجود آمده و سبب شد کامیون ها برای دریافت سهمیه تخصیصی خود با مشکل رو به رو شوند.
وی ضمن عذرخواهی از رانندگان کامیون هایی که در جایگاه های سوخت معطل شدند افزود:مشکل در حال حل شدن است و حداکثر ظرف ۴۸ساعت آینده این مشکل برطرف خواهد شد.
بیشترین معطلی کامیون داران برای دریافت سهمیه سوخت در بندرگاه امام خمینی(ره) پیش آمده که این مساله سبب ایجاد اختلال در حمل و به جا به جایی کالاهای اساسی شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) با بیان اینکه مشکل پیش آمده در سوخت کامیون داران خوزستانی در "سرور" شرکت ملی پخش فراورده های ایران بوده و هم اکنون در حال حل شدن است افزود: مشکل سوخت کامیون داران ، مشکل کشوری است.
به گفته وی هم اکنون مشکل عرضه سوخت به کامیون ها در بسیاری از  جایگاه های خوزستان برطرف شده ولی به رانندگان اطمینان می دهیم این مشکل به سرعت در حال برطرف شدن است.
وی حمله دوباره سایبری به سامانه سوخت هوشمند کشور را همانند آبان ماه گذشته رد کرد و افزود: با این حال توزیع سوخت گازوییل به اتوبوس های بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.      
به گزارش ایرنا حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران در چهارم آبان ۱۴۰۰  سبب اختلال در عرضه بنزین و گازوییل در سطح کشور از جمله خوزستان شد.
یک هفته بعد یعنی ۱۱ آبان ماه ، سامانه هوشمند سوخت دوباره فعال و عرضه سوخت به حالت عادی بازگشت.
استان خوزستان دارای ۲ منطقه پخش فراورده های نفتی در اهواز و آبادان است.
شهرهای جنوبی آبادان ، خرمشهر ، ماهشهر ، شادگان ، هندیجان و امیدبه زیرپوشش شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه آبادان و بقیه شهرهای استان زیرپوشش حوزه عملیاتی شرکت پخش فراورده های نفتی اهواز هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار