مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در سفر به تربت‌جام مطرح کرد؛
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: 1500 بانوی کارآفرین استان در تقویت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فعال‌اند که فروش تولیدات خود را در قالب بیستمین نمایشگاه مجازی «بازار ارغوان» به معرض نمایش عموم می‌گذارند.
کد خبر: ۱۰۱۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴ 13 December 2021

به گزارش تابناک رضوی از تربت‌جام، سید طاهره طهماسبی در حاشیه بازدید از طرح‌های کارآفرینی بانوان تربت‌جامی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک افزود: اگرچه کرونا به‌عنوان یک فاجعه غم‌بار جامعه بشری را تهدید می‌کرد ولی به همت زنان کارآفرین این تهدید به یک فرصت برای معرفی محصولات و تولیدات آنان در بخش‌های مختلف با بهره‌گیری از فضای مجازی تبدیل شد.

وی هدف از عرضه محصولات بانوان کارآفرین را درراستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی تحت یک شبکه جامع برشمرد و افزود: 1500 بانوی فعال کارآفرین استان فروش تولیدات خود از 20 لغایت 30 آذر در قالب بیستمین نمایشگاه مجازی «بازار ارغوان» به معرض نمایش عموم می‌گذارند.

وی ادامه داد: با اشاره به اینکه علاوه بر سیاست برنامه‌ریزی، نظارت بر فعالیت‌های زنان و خانواده را در حوزه‌های مختلف بر عهده‌داریم گفت: بانوان کارآفرین به‌عنوان پیشانی توسعه در استان خراسان رضوی در یک و نیم سال گذشته هستند که عاشقانه و متعهدانه در این مسیر تلاش و مجاهدت نمودند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: ما باید به توان اقتصادی بانوانی که در بخش‌های خُرد خانگی فعال‌اند کمک کنیم و آنان را در مسیر بازار فروش محصولات تولیدی‌ حمایت نماییم .

طهماسبی با اشاره به اهمیت ترویج فعالیت‌های اقتصادی بانوان بر مقوله مهم فراگیری صحیح و اصولی آموزش‌ و حرفه‌آموزی بانوان تأکید کرد.

گفتنی است: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی در سفر یک‌روزه کاری از کارگاه نساجی و رنگرزی روستای محمودآباد، مرغداری یک بانوی کارآفرین، بانوان در زندان، بازارچه دائمی صنایع‌دستی واقع در بنای تاریخی رباط جام، مرکز کارآفرینی محمد رسول‌الله بازدید و کانون فرهنگی اجتماعی بانوان امید آوران زام و نمایشگاه توانمندی بانوان را افتتاح و در کارگروه اجتماعی فرهنگی و سلامت زنان در خانواده و جلسه شورای عالی اداری این شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار