فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس خود را خدمتگزار مردم می‌داند و امنیت آن‌ها و جامعه را خط قرمز خود قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۱۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 14 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه علی اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه اظهار کرد: به برکت حضور نیرو‌های مسلح مقتدر و تلاش‌های شبانه روزی پلیس، ناامنی نگران کننده‌ای در استان کرمانشاه نداریم و هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است.

وی افزود: برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما در کنار سایر نیرو‌های امنیتی شبانه روز تلاش می‌کنند و خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است، امروز اشراف اطلاعاتی پلیس در عالیترین سطح خود قرار دارد به گونه‌ای که قادر است، مجرمان را در کیلومتر‌ها دورتر از محل وقوع جرم شناسایی و دستگیر کند و یا از وقوع بسیاری اتفاقات دیگر جلوگیری نماید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی‌دهد، کرمانشاه با وجود مرزی بودن خوشبختانه از امنیت مطلوبی برخوردار و معدود جرائم خشن نیز به سرعت کشف و با آن برخورد‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و گفت: ماموران انتظامی برای تحقق این مهم هیچ تعارف و مماشاتی ندارند و هرجایی که احساس کنند امنیت ممکن است با چالش روبرو شود به سرعت و با جدیت ورود پیدا خواهند کرد.

جاویدان در پایان با اشاره به لزوم توجه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در ساختار و بدنه پلیس، به تغییر ساختار ایجاد شده در بدنه انتظامی نیز اشاره کرد و یادآور شد: قطعا این تغییر ساختار باعث افزایش خدمات به مردم و ارتقاء امنیت در جامعه خواهد شد و امید است پس از این هم سرباز خوبی برای ولایت و خدمتگذار خوبی برای مردم مومن و ولایی کشورمان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار