فردی که باسلاح سرد به یکی از پایگاه آتش نشانی کازرون حمله کرده و موجب تخریب این پایگاه شده بود شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 15 December 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: فرمانده انتظامی کازرون با اعلام این خبر گفت: با تلاش مامورین انتظامی کازرون فردی که اقدام به تخریب این ایستگاه و تهدید کارکنان و حمله با سلاح سرد به پرسنل ایستگاه آتش نشانی کازرون کرده بود دستگیر شد.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان اضافه کرد: درپی شکایت نماینده ایستگاه آتش نشانی پایگاه امام زاده سید محمد نوربخش کازرون مبنی بر ایجاد مزاحمت ، عربده کشی ، چاقو کشی ، تهدید و تخریب اموال دولتی در این ایستگاه ، رسیدگی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کازرون در ادامه افزود : ماموران در بررسی های اولیه و با اقدامات فنی تخصصی مطلع شدند همدست این فرد نیز فیلم این رخداد را در فضای مجازی منتشر کرده است.
سرهنگ زراعتیان اضافه کرد: ماموران موفق شدند کمتر از دو هفته متهم اصلی را دریکی از روستاهای کازرون دستگیر کنند ، او که خود را از دید ماموران مخفی کرده بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه در بررسی از سوابق متهم ۱۱ فقره کیفری از جمله ایجاد رعب و وحشت ، خرید و فروش مواد مخدر ، سرقت و نزاع دسته جمعی به چشم می خورد گفت : تلاش برای دستگیری فردی که اقدام به مستند سازی کرده نیز با جدیت ادامه دارد.

زراعتیان با اشاره به اینکه در این ماجرا هیچ صدمه جانی به کارکنان ایستگاه آتش نشانی وارد نشده است گفت : فرد متهم ۲۵ ساله پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار