مدیر کل بیمه ایران کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بیمه ایران استان کرمانشاه از پرداخت خسارات الکترونیک بیمه ایران تا سقف ۶٠ میلیون تومان خبر داد و گفت: توقع داریم این میزان تا ۶٠٠ میلیون تومان افزایش یابد.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 15 December 2021

جمال یوسفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ورود به بیمه ایران بر اساس اعطای مجوز شبکه فروش شامل ارائه کد اختصاصی بیمه عمر است که در حال حاضر پورتال برای انجام این فرایند باز است و علاقه مندان می‌توانند در این عرصه فعالیت کنند.

وی افزود: فرد برای ورود به این عرصه باید دارای انگیزه، استعداد و روحیه کار در صنعت بیمه باشد، در همین راستا در پورتال بیمه ایران ثبت نام کرده و در انتخاب هایشان گزینه "انتخاب نماینده بیمه عمر" را مشخص و کد رهگیری دریافت می‌کنند، سپس این فرایند با مصاحبه و امتحانات آموزش تکمیل می‌شود.

مدیر کل بیمه ایران استان کرمانشاه ادامه داد: فعلا سقف محدودی برای این بخش قرار ندادیم و توقع داریم تا پایان امسال تعداد این افراد به ٢۵٠ نفر برسد و برای استان ایجاد اشتغال شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: عمده پرداخت خسارات بیمه ایران مربوط به حوادث اتومبیل است، بر اساس گزارش راهور هر ٢ الی ۴ دقیقه در کشور یک حادثه اتومبیل رخ می‌دهد و این حوادث کشته و مجروحانی خواهد داشت که مجروحان در برخی از موارد دچار قطع نخاع یا خسارات سنگین خواهند شد.

مدیر کل بیمه ایران استان کرمانشاه ادامه داد: بیشترین خسارات بیمه ایران تا پایان ٨ ماهه ابتدایی سال جاری حدود ٢۶٠ میلیارد تومان بوده که ۶۵ درصد از این خسارات متعلق به حوادث اتومبیل و سپس پرداخت خسارات حوزه درمان است.

وی گفت: در پرداخت خسارات به شیوه الکترونیکی بعد از اینکه طرفین حادثه دیده تشکیل پرونده دادند در بخش خسارات جانی و مالی تا ۶٠ میلیون تومان نیازی به مراجعه حضوری به بیمه ایران نیست، بعد از تشکیل پرونده از طریق پرداخت الکترونیکی وجوه مورد نظرشان پرداخت می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه انتظار افزایش میزان این مبلغ را داریم، تصریح کرد: هیئت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران ۵ ماه است این کار را در دو استان به صورت پایلوت انجام داده و مثبت بوده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه دو سال از آغاز پرداخت الکترونیک خسارات در بیمه ایران می‌گذرد، تشریح کرد: انتظار داریم، پرداخت خسارات الکترونیکی از ۶٠ میلیون تومان به ۶٠٠ میلیون تومان افزایش یابد، به این ترتیب پرداخت‌ها از طریق همان شماره حساب‌های اعلام شده، خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار