رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از تدوام ارسال آثار به جشنواره رسانه ای، هنری ابوذر خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان آذر ماه است.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 15 December 2021

محمد هادی صحراییان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پنجمین جشنواره رسانه ای، هنری ابوذر در آستانه اجرا است و طی چند ماه گذشته اطلاع رسانی‌های لازم در این راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه محدوده زمانی که برای ارسال آثار در نظر گرفته شده تا پایان آذر ماه است، افزود: آثار پس از ارسال در قالب موضوعات ارائه شده داوری می‌شود و داروی آن بیست روز تا یک ماه به طول می‌انجامد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، شرایط کرونایی و بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی اختتامیه این جشنواره در بهمن ماه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره ابوذر یک کار رسانه‌ای بزرگ و جشنواره حرفه‌ای است، گفت: این جشنواره می‌تواند بلوغ رسانه‌ای در استان باشد و آثار در حال حاضر در حال ارسال است و به تعداد آن افزود می‌شود.

صحراییان تاکید کرد: کانون‌های رسانه‌ای ما در تمامی شهرستان‌ها فعال است، امید است، جمع آوری کامل آثار و ارسال آن به تهران منجر به کسب رتبه‌های کشوری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار