انتقاد صریح امام جمعه دهدشت
حجت الاسلام وحدانی فر: فضایی که در تودیع و معارفه مدیر منابع طبیعی به وجود آمد غلط بوده و مدیرکل این دستگاه باید جبران کند.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 17 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت تغییر و تحولات در برخی ادارات شهرستان را یادآور شد و اظهار داشت: مدیران کل توجه داشته باشند این تغییرات با تکریم مدیر همراه نیست و محل اشکال است.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: فضایی که در تودیع و معارفه مدیر منابع طبیعی به وجود آمد غلط بوده و مدیرکل این دستگاه باید جبران کند.

وی با بیان اینکه نحوه اطلاع‌رسانی به مدیری که در مأموریت اداری بود، بی‌احترامی به زحمات چند ساله اوست، افزود:کرامت انسانی مدیر در این روش زیر سؤوال رفته است.

خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه بنده به عنوان امام جمعه در عزل و نصب‌ها دخالت ندارم، اضافه کرد: البته هر کجا ببینم مدیری منصوب شود که تفکرش خلاف انقلاب است سکوت نخواهم کرد.

وی بیان داشت: در این مورد حرف چه کسی آمد نیست، اینکه مدیری تکریم نشده خلاف شأن است.این مدیر سال‌ها زحمت کشیده است سکوت نمی‌کنم به مدیر توهین و با آبروی اشخاص بازی شود.

امام جمعه دهدشت گفت: معارفه دزدکی خلاف اخلاق اسلامی و دینی است. 
بنده با اصل تغییر و تحولات حرفی ندارم بلکه این روش را غلط و نامیمون میدانم چون کرامت انسانی برای ما مهم است.منابع طبیعی استان بی‌‌حرمتی‌ها را جبران کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش هفته وحدت حوزه و دانشگاه را یادآور شد و گفت: نزدیک شدن دانشگاه به ارزش‌های دینی، آگاهی حوزه از جدیدترین پیشرفت‌های علمی و شکست نقشه‌های دشمن از ضروریات حوزه و دانشگاه است.

وی در تبیین الزامات این دو گفت:شناخت محیط طلبگی از سوی دانشگاه‌ها،آگاهی حوزه از نظام آموزش دانشگاهی برای نواندیشی و بلند اندیشی،حضور فعال حوزه در مسایل علمی جهان،حضور عالمانه روحانیون در دانشگاه‌ها مورد تأکید است.آنچه را حوزه باید از دانشگاه یاد بگیرد تخصص گرایی است همچنین عمق علمی ذی طلبگی و اخلاق حسنه را دانشگاه از حوزه یاد بگیرد.

امام جمعه دهدشت ضمن تسلیت ایام فاطمیه اول در وصف حضرت صدیقه طاهره«س» تصریح کرد: ام ابیها بود و همه معصومین از ذریه او هستند در سیاست مانند او وجود ندارد ارض و سماء در ید فرزندان اوست.

وی با اشاره به هفته حمل و نقل عمومی مشکلات رانندگان ناوگان را متذکر شد و افزود: به رانندگانی که در سرما و گرما خدمات می‌دهند خداقوت می‌گویم دولت باید خدمات رانندگان را با یارانه ببیند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه تجهیزات و قطعات خودرو گران است و عمر با دوام ندارند، اضافه کرد: باید فکری به حال خودروهای حمل و نقل عمومی شود زندگی آبرومندانه داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات رانندگان مسیر دهدشت به بهبهان گفت: این رانندگان مشقت روزانه دارند درآمد ناچیز آنها جوابگوی هزینه‌ها نیست شهرداری، شورای شهر و حمل و نقل کمک کند فضایی ایجاد شود که مسافربرهای شخصی ساماندهی شوند تا حقی از ناوگان مسیر ضایع نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار