استاندار بوشهر در نشست فرمانداران و بخشداران مطرح کرد:
باید فضایی که برای نامزدها و احزاب ایجاد می‌کنیم آزادانه و برابر باشد تا بتوانند به خوبی نظر، ایده و اهداف خود را به مردم معرفی کنند تا مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری براساس اراده مردم تشکیل شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 27 September 2015
تابناک بوشهر: استاندار بوشهر گفت: فضای مناسب و برابری برای احزاب، گروه‌ها و نامزدهای انتخاباتی براساس چارچوب مقررات فراهم شود.
 
به گزارش تابناک بوشهر یه نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، دکترمصطفی سالاری در نشست فرمانداران و بخشداران استان بوشهر با تسلیت از حادثه ناگوار برای زائران خانه خدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با تلاش مسئولان، فرمانداران و بخشداران شاهد فضایی آرام و همراه با امید و نشاط در شهرها و بخش‌های استان بوشهر هستیم که باید این روند توسعه و ادامه یابد.
 
استاندار بوشهر با اشاره به روند اجرای انتخابات مجلس خبرنگاران رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون وارد مراحل جدی‌تری در اجرای انتخابات پیش‌رو شده‌ایم و باید فضای مناسب و برابری برای احزاب، گروه‌ها و نامزدهای انتخاباتی براساس چارچوب مقررات فراهم شود تا مردم به راحتی انتخاب خود را در اوج امنیت و عدالت انجام دهند.
 
وی با تاکید بر فراهم شدن فضای برابر انتخابات برای تمام قشرها و گروه‌های مختلف جامعه تصریح کرد: باید فضایی که برای نامزدها و احزاب ایجاد می‌کنیم آزادانه و برابر باشد تا بتوانند به خوبی نظر، ایده و اهداف خود را به مردم معرفی کنند تا مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری براساس اراده مردم تشکیل شود.
 
دکترسالاری عنوان کرد: رفتار مسئولان استان بوشهر جناحی نباشد و در قبال تخریب‌هایی که علیه دولت صورت می‌گیرد خویشتن داری پیشه کنند و سیاست‌ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید را با شفافیت به مردم تشریح کنند.
 
استاندار بوشهر بیان کرد: دولت تدبیر و امید در راستای حمایت از سرمایه‌های اجتماعی و اعتماد سازی در بین مردم گام‌های موثری برداشته و در مسیر قانون گرایی و مذاکرات هسته‌ای نیز عملکرد قابل قبولی داشته است.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این دولت ایجاد نظم و سلامت اداری است و فرمانداران و دیگر مسئولان استان در صورت مشاهده هر گونه تخلف قاطعانه برخورد کنند.


 
دکترسالاری خطاب به مسئولان استان بوشهر تاکید کرد: مردم‌داری و پاسخگویی به مردم همواره باید سرلوحه کاری مسئولان استان قرار بگیرد و حتما در بین مردم حضور داشته باشند.
 
استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های امید در شهرها و روستاهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح‌های مختلف پزشکی، ورزشی و فرهنگی در قالب طرح‌های امید در سراسر شهرها و روستاهای استان در دست اجراست که باید با کمک مردم و کارهای اجتماعی در توسعه و روند بهبود این طرح‌ها گام اساسی برداشته شود.
 
وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی در سراسر استان از ابتدای نیمه دوم سال آغاز شده است بیان کرد: در دو مقطع سال آینده مسابقات فرهنگی و ورزشی در استان بوشهر برای ارتقا نشاط و شادابی مردم و به ویژه جوانان برگزار می‌شود.
 
دکترسالاری با اشاره به اینکه باید وضعیت استان بوشهر در کنکور سراسری ارتقا یابد اظهار کرد: در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان و ارتقا وضعیت استان در کنکور سراسری طرحی منسجم در سه برش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی شده است.
 
استاندار بوشهر تصریح کرد: باید با برنامه ریزی مناسب تحولی در بخش کیفیت و شرایط علمی دانش آموزان استان صورت بگیرد و آموزش و پرورش نیز حمایت ویژه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار