رئیس بهزیستی سرپل ذهاب در گفتگو با تابناک:
رئیس بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب گفت: با جمع آوری و ساماندهی زباله گرد‌ها از سطح شهر موفق به ایجاد فضایی سالم و امن و جلب رضایت شهروندان شدیم.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ 21 December 2021

بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: معتادین متجاهر با همراهی پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری نیروی انتظامی و بهزیستی به مراکز ماده ١۶ ارجاع داده می‌شوند.

وی افزود: بر همین اساس در شهرستان سرپل ذهاب بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با شهرداری، فرمانداری و پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدامی در راستای جمع آوری زباله گرد‌ها صورت گرفت.

رئیس بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت کمپ‌های ماده ١۶ بهزیستی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این افراد از سطح شهر جمع آوری شدند، خاطر نشان کرد: پس از استحمام، تعویض لباس و تغذیه، ارزیابی و پایش از وضعیت خانواده این افراد انجام شد.

وی ادامه داد: به این ترتیب افراد غیر بومی بعد از بهبودی به محل سکونت اصلی شان منتقل شدند و افراد بومی با ظرفیت نهاد‌های حمایتی تحت پوشش قرار گرفتند.

بوچانی ساماندهی این افراد را اقدام مناسبی عنوان کرد و گفت: با توجه به نارضایتی شهروندان به جهت حضور این افراد و ایجاد بستر برای فعالیت زباله گردها، جلسات متعددی در این راستا در فرمانداری برگزار شد و نهایتا موفق به جمع آوری و ساماندهی این افراد شدیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار