کرمانشاه طی مراسمی به میزبانی دانشگاه پیام نور کرمانشاه از 12 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه های پیام نور منطقه پنج کشور - ایلام، کرمانشاه و کردستان- تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ 21 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه و رئیس دبیرخانه منطقه پنج دانشگاه پیام نور کشور در حاشیه این مراسم که امروز(30 آذر) برگزار شد، اظهارکرد: در این مراسم از 12 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه های پیام نور کرمانشاه، کردستان و ایلام تجلیل شد.

وی خاطرنشان کرد: این پژوهشگران در گروه های علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی از دانشگاه های منطقه پنج کشور برگزیده شده اند که همزمان با مراسم کشوری تجلیل از پژوهشگران برتر کشور از آنها  تقدیر شد.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه با بیان اینکه 10 نفر از این افراد پژوهشگر و دو نفر هم فناور هستند، عنوان کرد: در میان پژوهشگران برتر از دکتر حجت ویسی که برای دومین سال پیاپی در فهرست یک درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفته و افتخاری برای دانشگاه های پیام نور منطقه غرب کشور است، تجلیل خواهیم کرد.

وی درخصوص شاخص انتخاب این افراد به عنوان پژوهشگران برتر هم گفت: انتخاب این افراد کاملا بصورت سیستمی و از طریق سیستم جامع آموزشی گلستان امتیازات آنها محاسبه و به عنوان پژوهشگران برتر انتخاب شده اند.

رئیس دبیرخانه منطقه پنج دانشگاه پیام نور در ادامه با بیان اینکه طی سالهای اخیر فعالیت های پژوهشی در دانشگاه پیام نور گسترده تر شده، اظهار کرد: امیدواریم با فروکش شدن بیماری کرونا و حضوری شدن کلاس ها، پژوهشگران ما بتوانند پژوهش هایشان را هدفمندتر و با برنامه ریزی منسجم تری انجام دهند.

در پایان این مراسم از گروه علوم انسانی فرامرز سهیلی و منصور پروین از مرکز کرمانشاه، و سعدی محمدی از مرکز مریوان، از گروه علوم پایه حجت ویسی از مرکز کرمانشاه و سامی سجادی فر از مرکز ایلام، از گروه کشاورزی صلاح الدین مرادی از مرکز مریوان و مختار فتحی از مرکز سنندج به عنوان پژوهشگران برتر معرفی شدند.

در بخش فناوران برتر و فعالان آزمایشگاهی نیز حسین احمدیان از مرکز کرمانشاه و شهرزاد داروگری از مرکز اسلام آبادغرب تجلیل شدند.

همچنین از حجت ویسی عضو هیات علمی و جزو یک درصد دانشمندان برتر و  بهمن سعیدی پور عضو هیات علمی ارتقاء یافته به مرحله استاد تمامی(پرفسوری) نیز در این مراسم تقدیر شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار