معاون سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ۶۲ بازرس و ۵۰۰ بسیجی در کرمانشاه بر بازار شب یلدا نظارت دارند و این نظارت‌ها تا پایان سال ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ 21 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم، علی چاله‌چاله اظهار داشت: وظیفه نظارت بر توزیع و عرضه محصولا کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی محول شده و در همین راستا تفاهم نامه‌ای بین وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی منعقد شده که استان کرمانشاه نیز با استفاده از بازرسان حوزه کشاورزی به همراه بسیجیان این وظیفه را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر کالاهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از چند روز گذشته در قالب 25 اکیپ و 62 نفر بازرس در سراسر استان وظیفه نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و کالاهای مرتبط با بخش کشاورزی را عهده دار شدند.

چاله‌چاله با بیان اینکه 500 بسیجی در این بازرسی‌ها نیز حضور دارند گفت: در ترکیب این اکیپ‌ها‌، بازرسین سازمان جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، اتحادیه نانوایی‌ها و حضور دارند و متخلفین و گران فروشان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی افزود: متخلفان در حوزه گرانفروشی، کم‌فروشی یا عدم ارائه فاکتور و فروش اجباری از طریق بازرسان شناسایی و پرونده‌ای برای آن‌ها تشکیل می‌شود و بری بررسی پرونده و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شوند.

چاله‌چاله گفت: اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه جهت نظارت و کنترل قیمت میوه شب یلدا امروز صبح رأس ساعت 6 صبح راهی میدان میوه و تره بار کرمانشاه شدند و در این راستا 30 نفر از گران فروشان را شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه این بازرسی‌ها علاوه بر شب یلدا تا پایان سال ادامه دارد و با تشدید بیشتری پیگیری می‌شود افزود: مردم می‌توانند از طریق شماره 124 تخلفات کم‌فروشی و گرانفروشی را گزارش دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار