سردار عدل هاشمی پور در سالن مسابقات کشتی یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی(ره) با کشتی گیران و برگزار کنندگان این مسابقه دیدار کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱ 26 December 2021

مسابقات کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان یادواره سردار دل‌ها با حضور کشتی گیرانی از نه استان کشور در دهدشت آغاز شد.
بنابر این گزارش رقابت‌های کشتی فرنگی چند جانبه کشوری با حضور نمایندگانی از استان‌های تهران ، فارس ، اصفهان ، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان، مازندران و بوشهر در دهدشت آغاز شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین رویداد اخیر ورزش استان پس از قهرمانی هندبال فرازبام خائیز و درخشش کاراته کاران ناشنوای دهدشتی در مسابقات قهرمانی بانوان جهان، برگزاری یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دهدشت بوده است که با حضور 159 کشتی گیر از 9 استان کشور در قالب 22 تیم برگزار گردید.

نکته بسیار با ارزش و دلگرم کننده، حضور سردار عدل هاشمی پور در ساعات اولیه برگزاری مسابقات در سالن شهید باهنر دهدشت و دیدار با ورزشکاران و عوامل برگزاری مسابقه بود .

هاشمی پور در این دیدار صمیمی ابتدا با عوامل برگزاری، هیئت داوران، ناظران کشوری و دست اندرکاران این دوره از مسابقات دیدار و گفت و گو کرد.

وی در جمع عوامل برگزار کننده ضمن قدردانی از تلاش های آنان ، اظهار داشت: از همه برگزارکنندگان و مدال آوران دهدشتی تجلیل خواهد شد و از طریق رایزنی با خیرین و دستگاه‌های متولی تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات ورزش کشتی شهرستان بکار خواهم گرفت.
سردار هاشمی پور سپس به محل تمرین تیم کشتی فرنگی دهدشت رفت و دقایقی با آنان به گفت و گو پرداخت و همچنین در محل تمرین سایر تیم ها از استان‌های دیگر نیز حاضر شد که با استقبال گرم و بدرقه صمیمی تیم ها به ویژه تیم کشتی فرنگی دهدشت و عوامل برگزاری همراه بود.

لازم به توضیح است : عدل هاشمی پور پس از انتخابات 98 تلاش کرده همواره در بین مردم حضور میدانی و مداوم داشته و در عرصه های مختلف خصوصا حوزه های ورزشی منشا کمک و همکاری باشد. 

توسعه و تکمیل زیر ساخت های ورزشی از قبیل احداث بیش از 20 چمن مصنوعی ، ده ها سالن ورزشی چند منظوره ، مساعدت های گسترده به تیم های مختلف ورزشی ، قهرمانان و مدال آوران فردی و تیمی از جمله اقدامات خوب نماینده سابق کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار