رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه گفت: با راه اندازی سامانه جامع تجارت تعداد واحد‌های صنفی مجوز دار فروش مرغ و ماهی در کرمانشاه، نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 26 December 2021

میثم غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر واحد‌های صنفی فروش مرغ و ماهی که دارای جواز کسب هستند نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی علت این امر را "سامانه جامع تجارت" اعلام کرد و گفت: این سامانه به گونه‌ای تعریف شده که واحد‌های صنفی باید وارد آن شوند و در صورت عدم عضویت، مرغ به آن‌ها تحویل نمی‌شود.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه با اشاره به اعطا کد نقش از سوی سامانه جامع تجارت، خاطر نشان کرد: امسال اعطا کد نقش فقط به واحد‌های صنفی مجوزدار صورت می‌گیرد.

غلامی در ادامه یادآور شد: این سامانه مزایای بسیاری از جمله کسب اطلاعات درباره تعداد مرغ‌های تحویل شده به واحد‌های صنفی را دارد، به این ترتیب واحد‌های صنفی بدون مجوز کاهش یافته و آن دسته از واحد‌های بدون جواز نسبت به دریافت آن اقدام نمودند.

وی با اشاره به افزایش قیمت ماهی‌های موجود در بازار، بیان کرد: ماهی‌های عرضه شده پرطرفدار در بازار کرمانشاه، ماهی‌های قزل آلا و آزاد (جنوب) هستند.

غلامی ادامه داد: اتحادیه دارای یک بازرس است، اگر چه هنگام تشکیل اکیپ گشت، ۶ عضو اتحادیه حضور یافته و همراه با بازرسان اصناف و صمت از واحد‌های صنفی بازدید می‌کنند.

وی گفت: در دوران شیوع بیماری کرونا واحد‌های صنفی مرغ و ماهی فروشی که عمده فروششان مربوط به تالار‌ها و رستوران‌ها است، به دلیل تعطیلی این واحد‌ها با رکود مواجه شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار