مدیر کل بیمه ایران کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بیمه ایران استان کرمانشاه گفت: ٣٨۵ دفتر شبکه فروش بیمه ایران در سطح استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 27 December 2021

جمال یوسفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بیمه ایران تمامی موارد مربوط به زندگی روزمره مردم از جمله تولیدات، زحمات، دسترنج و دارایی آن‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: حدود ٨۵ رشته در حوزه بیمه ایران وجود دارد که بسیاری از این موارد هنوز در کشور ما به خوبی تبیین نشده و مردم نسبت به آن آگاهی کافی ندارند.

مدیر کل بیمه ایران استان کرمانشاه با اشاره به افزایش موارد تحت پوشش بیمه ای، خاطر نشان کرد: لازم است فرهنگسازی در این راستا صورت گیرد و اطلاع رسانی کافی انجام شود.

وی در ادامه به موارد تحت پوشش بیمه ایران اشاره‌ای داشت و گفت: یکی از موارد تحت پوشش اجباری بیمه اتومبیل است و باید دغدغه‌ها و نگرانی‌ها حوادثی که در حوزه اتومبیل پیش می‌آید مورد توجه قرار گیرد، اگر چه با این اوصاف هنوز هم متاسفانه برخی صاحبان اتومبیل‌ها نسبت به بیمه خودرو خود اقدام نکردند.

مدیر کل بیمه ایران استان کرمانشاه ادامه داد: منازل نیز با تعهدات و خساراتی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. پوشش زلزله، سیل، رعد و برق، سقوط هواپیما، ترکیدگی لوله، سرقت اموال، بیمه‌های مسئولیت و .. از جمله موارد تحت پوشش بیمه ایران هستند.

به گفته یوسفی ٧ اداره دولتی و ٣٨۵ دفتر شبکه فروش بیمه ایران در سطح استان کرمانشاه فعال است و ۶٠٠ الی ۶۵٠ نفر نیز در صنعت بیمه ایران استان کرمانشاه مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار