گل‌های پرپرِ وطن، امروز شمالِ استان اصفهان را عطرآگین می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 28 December 2021

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس استان اصفهان گفت: مراسم استقبال از کاروان شهدای تازه تفحص شده در اصفهان از امروز تا شانزدهم دی در ۲۸ شهر و ۱۵۰ روستا برگزار می‌شود.

محمد رضایی افزود:کاروان شهیدان کاظمی و خرازی دیشب ازتهران وارد نطنز و بادرود شد.

مراسم تشییع پیکر این شهیدان والامقام صبح امروز در  بادرود  و نطنز برگزار و سپس به امامزاده آقا علی عباس منتقل و  بعد از اقامه نماز ظهر و عصر راهی کاشان و آران و بیدگل شد.

در کاروان ۲۵ نفره شهدای تازه تفحص شده، پیکر مطهر شهیدان سید سعید امی زاده، محمد قاسمیان، احمد مصلحی و حسن نوربخش نیز که با آزمایش DNA شناسایی شده اند به چشم می‌خورد.

پیکر شهدای گمنام در شهر اصفهان شانزدهم دی مصادف با شهادت حضرت زهرا (س) از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدا تشییع و در ۶ نقطه استان به خاک سپرده می‌شوند.

این مناطق شامل پارک کوهستانی قائمیه در اصفهان، روستای خرمنان در شهرستان تیران و کرون، مجموعه مسکونی منظریه در شهرضا، کرکوند در مبارکه، هفت تیر در مبارکه و آران و بیدگل است.
شهیدان بسیجی محمد قاسمیان فرزند عباس متولد یکم دی ماه ۱۳۴۳، احمد مصلحی فرزند حسن متولد ۱۳۴۴ و سید سعید امی زاده فرزند اصغر متولد ۱۳۴۳ در سال ۱۳۶۱ عملیات رمضان به شهادت رسیدند.
شهید حسن نوربخش در سال ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۳ در زبیدات عراق به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد که این شهید نیز با پیگیری‌های کمیته تفحص ستاد کل نیرو‌های مسلح در زبیدات عراق شناسایی و هویتش با آزمایش DNA مشخص شد.
پیکر پاک شهدای تازه شناسایی شده در اصفهان و حبیب آباد برخوار خاکسپاری می‌شوند.

برچسب ها: وداع ، شهدا ، بدرقه شهدا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار